Dovolím si s odstupom času odpovedať - mechanizmus radenia s dvojitým vyšliapnutím spojky / medziplynom si môžeš aj na plne synchronizovanej prevodovke oživiť radením bez spojky, vtedy budeš musieť nájsť okamih toho vyrovnania otáčok, kedy tam tú rýchlosť dostaneš aj bez spojky a bez rátania zubov. A k popisovanej problematike - ak budeš tú rýchlosť smerom hore hľadať dostatočne dlho (čo práve pri ŠL s jej zlosovacím zariadením pre voľbu rýchlostného stupňa nie je pri nedostatku každodennej praxe problém), ľahko sa Ti stane, že otáčky |nacieho hriadeľa Ti poklesnú natoľko, že ich medziplynom budeš musieť povzbudiť aj pri radení nahor.
Dnes ráno pracovníci vyčistili a premazali vyhýbky na konečnej električiek v Petržalke. Obvykle to bez vŕzgajúceho zvuku vydrží asi týždeň. No mohli by sa kompetetní pracovníci prísť aj hneď presvedčiť, aký slabý olej bol dnes použitý. Už teraz o 20:30 hod. je prejazd každej električky sprevádzaný ohlušujúcim vŕzgajúcim zvukom. Ako keby sa nič nepremazalo.
V Prahe sa podľa včerajšieho rokovania doplnkový predaj CL na takých 85% už vôbec nevráti.
Ešte doplním Budapešť, ani tam už nie sú predné dvere zapáskované, cca od polovice júna.
Osobne vyskúšané SAD DS, SAD Prievidza ako aj SAD Žilina a bez problémov.
"Problém" je iba to, že na webe (konto.idsbk.sk) po použití EP mimo IDS BK nevidíš nový zostatok. Ten sa ukáže iba na CL z Em-testu a všetko sa "zrovná" až po opätovnej kúpe lístka v rámci IDS BK.
Ja to určite vyskúšam onedlho, pretože doteraz cez víkend, kedy S60 blbo premáva mi ide SAD DS v diere taktu, a vždy som si musel poškriabať nejaké drobné, takisto viacerí v dedine majú s týmto problém, pričom majú SL karty. Samozrejme o ničom netušíme...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat
Ešte doplním Budapešť, ani tam už nie sú predné dvere zapáskované, cca od polovice júna.