Reply on: Viko #235431:
Veru, tá základná sieť cyklotrás v Petržalke bola sčasti vybudovaná na veľmi dobrej úrovni. V tomto albume sú niektoré fragmenty spomínaných cyklotrás (https://photos.google.com/share/AF1QipMMPo13uAHZmA4t6K35LcrIPlYTLOnl5UHdUODI69SPHVGMd0vVvMeoPw34IfYmDQ?key=eXZUd3lpeUkzNF9ERkVmcFA0N0VNUjJvSUM3MVJB ). A to ešte na rade cyklotrás neboli ani vyznačené čiary, hoci bola pripravená bezbariérová úprava (napr. cyklotrasa po chodníku od Fedinovej po "zdvojenom" chodníku k Ševčenkovej.
Žiaľ, najväčšmi sa na zániku týchto cyklotrás podpísalo bezbrehé a divoké parkovanie.
Samozrejme, veľa vecí bolo vtedy robených na kolene, ale napr. cyklotrasa na Mamateyovej a úprava zastávok Bulíkova a Ovsištské námestie tak, aby cyklotrasa viedla poza zastávku, bolo naozaj neuveriteľne pokrokové. A prakticky obdobný prípad doposiaľ nemáme (sfušovaný príklad na Farského rátať nemôžem...)
tr3mp
Obojsmerná cyklotrasa po západnej strane vozovky viedla až po túto križovatku https://goo.gl/maps/tZphVzWZkt7mSzLr8, kde vychádzala na chodník vľavo (vidno to aj podľa debarierizácie zo zámkovej dlažby, aká sa používala v Petržalke na cyklotrasy v 90. rokoch) a po chodníku viedla až pred DK Zrkadlový háj.
Projekt bol nakreslený aj na križovatku pri Technopole (cyklopriechody cez všetky štyri ramená).
Bolo to riešenie, ktoré predbehlo dobu o 25 rokov.