Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #234768:
Urcite mala. V nejakom z mnohych planov to bolo.
Reply on: N/A #234768:
Mala, ale určite nie v najbližších rokoch. Zistilo sa tuším, že by sa to neoplatilo.
#234767
Plánovali sa dlhé parciály, alebo by zostali krátke?
Reply on: kecho #234765:
Nemala byť predĺžená aj električka z Ružinova k letisku?
Reply on: N/A #234764:
Kedysi sa špekulovalo o predĺžení 205 s parciálmi, ale neviem, ako je na tom táto idea teraz
Reply on: fanatikmhd #234763:
Myslíš linku 67, však?
Reply on: N/A #234764:
Uz tu boli pred par rokmi sukromne sanitky (tusim modre) s trasou asmn-letisko a nejako po case vykapali na neefektinost.
Neuvažoval niekto nad priamym spojením letiska s AS? Myslím, že to je celkom vyhľadávané spojenie.
Reply on: BigMac #234761:
Ehm, Žilina, linka 68.....parciál, a zvláda to v pohode, a to s tým išli aj so zapnutou klímou....Aj keď...je to relatívne rovinka no....
Reply on: BigMac #234761:
To je pravda, ja som nebol zrovna pomalý jazdec, ale na štýl jazda/brzda boli vtedy iní experti, napríklad pán exposlanec RV 😂
Reply on: trolejbus6207 #234760:
Verím tomu, že aj 80% by mohlo byť málo.
Ovplyvňuje to x faktorov od profilu linky, cez kapacitu baterky, zaťaženia,..., po techniku jazdy konkrétneho vodiča. Pokiaľ to bude digitálny jazdec typu 0/1, plná jazda, žiaden výbeh, plná brzda, tak za ním môžeš rovno natiahnuť predlžovačku... 😃
Reply on: BigMac #234759:
Nepamätám si, v ktorom českom meste mali problém, že im to nejako nevychádzalo ani pri 70%-nom zadrátovaní trate, tých 55% je podľa mňa naozaj len mokrý sen projektanta 🙂
Reply on: trolejbus6207 #234756:
Tak nie je 55% ako 55%. Ak na tých zvyšných 45% vieš využiť dynamiku, zotrvačnosť a následne dostatočne rekuperovať, tak by to problém byť nemusel.
Samozrejme je to len v rovine tvrdej teórie.
Prax ukáže, či započítali všetky faktory a dostatočnú rezervu. A ak sa sekli, tak budú musieť potiahnuť drát.
Tiež by ma úprimne zaujímali skutočné prevádzkové hodnoty.
Na úvod, skôr ako by som sa do niečoho takého púšťal,
by som to skúsil namerať baterkabusom, ten by mohol prezradiť vcelku dosť.
A slabšiu kapacitu bateriek parciálu si vieš nasimulovať nižším nabitím.
Reply on: S499.1023 #234751:
...ejta? Dobre si myslím alebo sa len správne domnievam?
Reply on: Mike #234745:
Prvé tri menované určite. Aspoň vo väčšinovej časti trate.
Reply on: BigMac #234742:
To, že zrušiť v Prahe trolejbusy bola do neba volajúca blbosť, si uvedomili komouši v podstate okamžite po tom, ako to nastalo, ale nikto z papalášov nemal gule to priznať a vrátiť ich späť, porevolučné snahy o návrat padli na peniazoch, až teraz za prachy z EÚ je to realizovateľné. Inak by ma zaujímalo, ako si predstavujú reálne fungovanie linky 191, keď pod trolejmi je len 55% jej trasy...
Reply on: Urbanway 2423 #234754:
To zrovna ani nie. Úväzok musia mať. Skôr koho mohli, vyhnali na autobusy.
Nie je teraz prebytok vodičov električiek, keď sú takmer všetky linky skrátené? Ako sa to rieši, majú viac voľna?
Reply on: david1 #234743:
Ide skutočne o šetrenie? Nebude skutočný dôvod skôr v tom, že momentálne kvôli X5 a X33 nie je dostatok vozov/vodičov na ďalšiu X-ku? Len rozmýšľam nahlas (resp. písomne 🙂 ).

X5 a X33 viaže oveľa viac vozidiel/vodičov ako smiešna X6-tka.
Reply on: kecho #234737:
Tak mať závislú celú električkovú výpravu od jednej meniarne asi nie je najšťastnejšie riešenie (a ako bonus trolejbusy na Šancovej s potenciálom pomôcť zbalokovať obe Mýta). Neplánuje to mesto/DPB nejako prekopať?
Reply on: BigMac #234742:
Že by osobou ing. Faf... 😎 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement