Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: celtic #234227:
Pravdu sice mas,ale pises na zle forum. Tento web nema s linkou 209 nic spolocne. Len su tu CP tejto linky. Prevadzkovatel linky je DPB, objednavatel mesto BA.
Reply on: N/A #234225:
Veď tie lístky pre študentov (aspoň tých mladších) kupujú aj tak ich rodičia, takže je to pomoc im.

Mňa skôr dlhodobo mrzí trend, že verejná doprava u nás nezvláda reagovať na zvyšujúce sa nároky cestujúcich, a tak z nej postupne miznú ľudia v produktívnom veku a ostávajú jej študenti a dôchodcovia. A ak ešte títo majú cestovať zadarmo, kto bude tvoriť tržby? Alebo to potom spravíme klasicky po slovensky: Nie sú peniaze, obmedzíme výkony. Každý, kto bude mať alternatívu, zuteká, a vo verejnej doprave ostane kto? No už naozaj len tí študenti a dôchodcovia.

Model, kde tých, čo so mnou musia jazdiť, vozím zadarmo a tých, čo môžu kedykoľvek odísť, skásnem, je cestou do pekla.

A posledná vec, ktorá ma v tomto fascinuje, že pred ohlásením vlakov zadarmo (tuším) v júni 2014 som NIKDY predtým neregistroval žiadny politický dopyt po takomto opatrení. Niečo také vo volebnom programe nemali snáď aj komunisti. Absolútne bezostyšné vylievanie verejných peňazí do kanála!

Na záver, aby ma niekto nepochopil nesprávne: Nespochybňujem, že deti, študenti a dôchodcovia by mali mať nejaké zľavy, aby bolo cestovné pre nich únosné. Samozrejme, že si veľmi prajem, aby šlo do verejnej dopravy viac financií. Ale vždy som veril, že pôjdu do jej skvalitňovania a rozširovania ponuky a nie na toto...
Vy ste sa zrazili s koňom? 209 trolejbus, linka na onkológiu a k srdciarom. Vy dáte víkendové jazdy cez pracovný týždeň?! My chodíme normálne do práce! Potom sa postavíte na balkóny a tlieskajte zdravotníctvu!
Reply on: kecho #234224:
Tak konkrétne toto mal vo volebnom programe Borisko, nie Igorko.
Reply on: martinah #234223:
Ja nerozumiem, prečo sa študentom stále dávajú veci zadarmo... nerobia nič... neurobili nič... keď už, čo tak dať nejakú zľavu ich pracujúcim rodičom, ktorí ich dotujú?
Ach, mňa toto tak vytáča.
Reply on: Vladimír #234207:
Zabudli na lietadla, lode a lanovky. Holt, Danko bol idiot, ale Igorko si s nim bude moct pomaly potriast rukou...
Reply on: Vladimír #234207:
to akoze aj mhd zadarmo?
a to sa potom vobec do tych busov my platiaci zmestime?
Reply on: Daniela88 #234194:
Vela slov a ziadny dovod, “preco”... Odpustila Vam polutu? 🙂 Alebo pomohla pri nastupe/vystupe?
Reply on: Trammat #234202:
To je o 1 cloveka viac ako pred rokmi skusali jazdu s busom v Dubravke 😁
Reply on: 3pa3ck3 #234216:
A medzi východom a stredom? Alebo medzi Žilinou a Trenčínom? Prosím, už STOP tomuto sociálnemu inžinierstvu.
Reply on: 3pa3ck3 #234213:
Myslím, že účelom tohto opatrenia by nebola optimalizácia prevádzkových nákladov, ale iba zabránenie šírenia nákazy po Slovensku medzi jednotlivými regiónmi, ako to vyplýva z kontextu uvedeného rozhovoru. To však na prvé počutie pre 99% ľudí znie dobre, ale to zvyšné 1% vie, že rýchliky v súčasnosti okrem prepojenia Bratislavy s Košicami zabezpečujú dopravnú obsluhu medzi jednotlivými okresnými a krajskými mestami, pričom na niektorých úsekoch neexistuje súbežné spojenie osobnými vlakmi, prípadne autobusmi.
Napríklad ranný Os 4604 je počas pracovných dní už obsadený na 60%, a to tesne za ním premáva aj REX. Čiže príchod na 7. hodinu zo smeru NZ s počtom ľudí okolo 500 ľudí. To je 10 plných autobusov len za dva vlaky v rovnaký čas od NZ až po BA. Popri tom premávajú aj regiobusy od Senca. A toto je len regionálna prímestská doprava.
Reply on: 3pa3ck3 #234213:
Dochádzka do Bratislavy prebieha aj počas covidu z diaľky 100 km. Regionálne autobusy sú priestorovo malé, a jazdia len po hranicu kraja v dostatočnom intervale. Akoby si riešil dochádzku zdravotníkov, železničiarov atd. z NZ? Skôr by už mali zahusťovať regiovlaky. To by mali byť všade a všetky vlaky nahradené autobusmi, ktoré by boli plné, samozrejme spoje by boli posilnené o x vozidiel. A autá by zahltili Bratislavu, že by sa nedalo pohnúť.
Reply on: Miro #234215:
Ideálne by bolo, ak by teraz nikto medzi Bratislavou a východom necestoval a ak už naozaj musí, tak sám v aute
To akože už nikto nedochádza vlakom do Bratislavy z východu? Všetci jazdia autami?
Reply on: 3pa3ck3 #234213:
Myslíš, že sa zásobuje nákladnými autami preto, lebo železnica nemá kapacitu?
Reply on: Joyki #234212:
Pokiaľ by v súčasnosti vedeli regionálne vlaky v dostatočnej miere nahradiť autobusy, tak sa o tom dá uvažovať. Zároveň by uvoľnila kapacita pre nákladné vlaky, čím by sa zjednodušilo zásobovanie.
Reply on: 3pa3ck3 #234210:
Lenže on chce zastaviť celkovú vlakovú dopravu, čiže aj S-ká. Máme len vlaky vo verejnom záujme, nemáme diaľkovú nedotovanú linku (IC sú pozastavené), takže to by platilo celkovo na všetky vlaky.
hovorca BID-ky má byť hovorcom Igora ?
Reply on: Joyki #234205:
Nepozeral som ten rozhovor, ale keď budem reagovať na nadpis, tak diaľková verejná doprava je viac riziková ako malé obchody

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.