Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #233651:
Vajnorská stojí už pred križovatkou s Odborárskou. Každý deň ináč no tendencia je vzrastajúca bežne po križovatku s Magnetovou.
Z Odborárskej sa tlačí silný prúd od Rače a obrátka smer von z mesta je až na ďalšom prejazde čo tiež spomaluje plynulosť.
L58 už boli dvakrát posunuté odchody lebo decká nestíhali nástup do školy na Odborárskej.

Najviac sa mi pozdáva zavedenie zachádzok L96 od letiska cez žst Nové Mesto ak je teda potrebné skoro ráno držať int. 15 min.na letisko.
Ideal by bolo posilniť aj L50 na problémovú hodinu.
Reply on: kecho #233653:
L96 v Ovsišti bol pokus už v roku 2011, kedy to vydržalo od augusta do začiatku septembra...
Tam by sa zišla posilová linka (na spôsob L131) v rannej špičke po príchodoch vlakov tým najvyťaženejším smerom (neviem teda či je to smer Trnavské mýto alebo smer Ružinovská/Tomášikova)
Reply on: fanatikmhd #233651:
To by sa ti na Bosakovej podakovali za zrusenie zastavky 🙂 Ked ako jeden bonus by mali chodit 10 minut pesi a ako extra bonus by mali podchod k Euba.
To ju uz mozes rovno ukoncit na Muchovom ako 95...
https://bratislavskykraj.sk/wp-content/uploads/2020/02/peticia-elektrickova-trat.pdf

"Nové kol'ajnice holi na začiatku prevádzky zhrdzavené, čo mohlo sposobovať počiatočné škrípanie,najma v oblúku s malým polomerom (nad Jurigovým námestím)."

V prvych tyzdnoch to aspon v obluku Tilgnerova neskripalo, ale teraz uz skripe vsetko co ide okolo a cim dalej tym viac. A kvoli velkemu polomeru sme ani mazadlo nedostali.

Reply on: JamaVOku #233643:
Čo máš s kolónou na Vajnorskej? Kolóna je len smerom CMO, odbočenie k ŽST býva na max 2 zelené....
Áno, 07:30 tade chodím prakticky denne....

Tá 96 čo by obslúžila Vajnorskú a nazad po Bojnickej nie je na zahodenie nápad. Tým padom by aj zanikla linka 196, nakoľko by bola v 100% trase krytá.
Druhá otázka znie, keď chce dakto posilniť 196, je nutné aby jazdila až na Prokofievovu? Keď ňou náhodne jazdím ráno v protismere špičky do Petržalky, tak býva vždy od Prístavného mosta docela prázdna. Resp nič také hrôzostrašné. Nemohla by ísť k EUBA a ukončiť sa na Ovsišti?
Reply on: Technopol #233647:
Tie dve poradia "navyše" na 96-ke nebudú len tak z rozmaru, vychádzajú aj v tvojom modeli pauzy a vyrovnávky zápch?
Reply on: fanatikmhd #233637:
Ja osobne prichádzam o 6:22 S65-kou, no a tento vlak z mesiaca na mesiac vezie viac a viac ľudí (aj keď polovica pokračuje do Petržalky), a tesne pred nami má príchod S55, ktorý teda tiež je slušne obsadený. Našťastie S70 má príchod pred nami o 6:13, takže oni už odchádzajú predošlou 50-kou. My zas máme šťastie, že 196 a 50 prichádzajú naraz, takže je to rozdelené, ale tiež by sme sa nevopchali do jedného autobusu.

No a potom S65 o 6:55 priváža študentov, a ten už má plné aj uličky (4x Bmeer), tam už je problém u MHD, a pritom je to len jeden vlak.
Reply on: TomJ #233645:
Akých 100% ? Dnes máš 96/196 8 odchodov za hodinu 4+4. Po novom 9 odchodov za hodinu 3+6.

Dnes je na 96 7.poradí pri 20 min intervale mi to vychádza na 5 poradí.
Dnes je na 196 5. poradí, pri 10min intervale to vychádza na 7 poradí.

Takže rovnaký počet ako dnes.

Odchod 96/1 6:05 Prokofievova +35 jazda + 10vyrovnavačka odchod 6:50 Letisko + 39j + 10v odchod 7:45 Prokofievova

6:05/1 6:25/2 6:45/3 7:05/4 7:25/5 7:45/1

Odchod 196/1 odchod 6:00 Prokofievova +26 jazda + 9 vyrovnavačka odchod 6:35 ŽSNM + 26j + 9v odchod 7:10 Prokofievova

6:00/1 6:10/2 6:20/3 6:30/4 6:40/5 6:50/6 7:00/7 7:10/1
Reply on: JamaVOku #233643:
Tak by teda šla normálne po Rožňavskej (tam kolóna nie je?) a pri jazde do Petržalky by spravila zachádzku na Nové Mesto. To by bolo cca 5 min navyše. Síce by sa predĺžila jazda ľuďom z Trnávky, no zároveň by si im nezrušil priamy spoj (pri prestupe na Trnavskej by totiž stratili asi tiež 5 minút) a zároveň by sa ako tak vyriešilo to Nové Mesto.
Reply on: Technopol #233644:
Lenže to už je posilnenie intervalu o 100 % a potreboval by si zrejme 4 - 5 vozov do výpravy navyše, čo neviem, či ráno ešte je k dispozícii (hlavne po začatí ďalšej reko KV).
Reply on: david1 #233638:
Alebo sa v rannej špičke jednoducho vykašlať na preklad ktorý je aj tak len na papiery a medzi 6-8.00 dať 96 na 20min a 196 na 10min. interval
Reply on: TomJ #233642:
To mas tak pol hodinu navyse, kym si vystoji kolonu na Vajnorskej.
Reply on: david1 #233638:
Možno by stálo za zváženie v čase rannej špičky presmerovať linku 96 cez ŽST. N. Mesto, Vajnorskú a Bojnickú (čiže by zo svojej trasy vynechala len Slovinskú a Rádiovú). To by sa možno dalo spraviť aj bez nutnosti pridania ďalšieho vozu, prípadne len jedného, ktorý by sa snáď našiel.
Reply on: david1 #233640:
No veď práve preto, že to tak trvá, treba začať ASAP.
Reply on: Mhr1 #233639:
Tá bude najskôr o 10-15 rokov pri rýchlosti výstavby nových tratí v BA aj dlhšie..
Zvýšiť kapacitu v busoch sa dá , keď sa bude chcieť aj do mesiaca.
Reply on: david1 #233638:
Treba konečne pohnúť s projektovaním električkovej trate Tomášikova - Ružinov. Po postavení električky cez Euroveu by konečne mohla namiesto a-50 jazdiť električka. To je jediné koncepčné riešenie.
Reply on: fanatikmhd #233637:
Po rozdelení linky 96 a jej polovičky spojov presmerovanej na letisko je samozrejme , že sa tam ráno v najväčšej špičke nestíha.
L59 dojazdové spoje ráno schytávajú zápchu na celom Vajnorskom obchvate. Bola by veľmi nespoľahlivá.

Buď jednoduho posilniť L50 od 7:00 do 8:00 ak bude z čoho alebo prehodiť 2-3 spoje z L96 na L196.
K Avionu sa dá dostať ráno aj s L63 a 61.

Reply on: Joyki #233631:
Nezabúdaj, že K 55,65 a 70 príde ešte výnimka dňa, REx 1734 z Trenčína, 6 klás plných ľudí, 07:19, takmer každý deň na minútu presne.
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
Reply on: Dagmar #233625:
Navrhujem posunúť príjazdy vlakov, nakoľko potom ľudia nestíhajú prestúpiť na L50 😁

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.