Reply on: Ma178rek #233437:
Lebo kompetentní majú bordel v značení dojazdových či od štandardnej trasy sa inak líšiacich spojov.Mňa by skôr zaujímalo, kedy sa konečne niekto odhodlá riešiť problém zobrazovania interných označení liniek na "nových" vnútorných BUSE transparentoch namiesto skutočného tvaru (800 namiesto X00, 400 namiesto N00 a podobne).
Ďalšia skúsenosť z predošlých dní - pri skrátených spojoch na linke 91/191 je akustické hlásenie, že spoj končí na Jasovskej. Prečo takéto hlásenie neexistuje napríklad na linke 65 pri spojoch, ktoré končia na zastávke Jurajov dvor?
fanatikmhd
Pôvodná 1.záloha ktorá tlačí na kopec bola zmenená z 210 na 742 skrz hluk. 210 je tichá, a skokové zapínania kompresorov robili nepravidelný hluk ktorý vadil. 742 síce vrčí stále, ale konštantný monotónny zvuk vadil hygienikom menej. A keďže v noci nie je takmer žiadna robota (po novom už žiadna), fungovalo to takto. Momentálne sú už len 2 zálohy, 1. a 4., 4. je spojená aj so 7mou.
Mazanie sa inak nerieši, riešili sa protihlukovky do výšky rámu vagóna. Všetky úpravy však zamietnuté skrz vyžiadanú zmenu technológie pneumatických koľajových bŕzd na elektrické. A to je drahô na tie objemy prepravy.....
Inak ostáva stále aj v noci tá 4.záloha, keď niečo treba, ide sa povedľa pahorku klasicky posunom. Inak po novom už v nedeľu nenájdeš ani koloťukov nejak extra.