Rozmohla sa v komunálnej politike na Slovensku megalománia. Reálne výsledky ale bývajú často sklamaním a kompetentnosť veľmi nízka, ako upozorňuje LUK.
Takže odporúčam dávať pozor na želania, lebo výsledok môže byť veľmi zlý.
"„Elektrické autobusy aj trolejbusy jazdia po tých istých cestách ako autá a dostanú sa do zápchy, "
Pán ešte nepočul o buspruhoch? Celkovo mám pochybnosti o príčetnosti danej osoby.
Len doplním.
Pôvodná 1.záloha ktorá tlačí na kopec bola zmenená z 210 na 742 skrz hluk. 210 je tichá, a skokové zapínania kompresorov robili nepravidelný hluk ktorý vadil. 742 síce vrčí stále, ale konštantný monotónny zvuk vadil hygienikom menej. A keďže v noci nie je takmer žiadna robota (po novom už žiadna), fungovalo to takto. Momentálne sú už len 2 zálohy, 1. a 4., 4. je spojená aj so 7mou.
Mazanie sa inak nerieši, riešili sa protihlukovky do výšky rámu vagóna. Všetky úpravy však zamietnuté skrz vyžiadanú zmenu technológie pneumatických koľajových bŕzd na elektrické. A to je drahô na tie objemy prepravy.....
Inak ostáva stále aj v noci tá 4.záloha, keď niečo treba, ide sa povedľa pahorku klasicky posunom. Inak po novom už v nedeľu nenájdeš ani koloťukov nejak extra.
Na webe SL ma zaujalo, že aj keď v Malackách tú budovu zrekonštruovali, tak fotoaparát tam nedali... Takže ľudia si na BČK musia nosiť vlastnú fotku. Na rozdiel od minulosti však aspoň majú otvorené viac ako 1 či 2 dni v týždni a viac ako 3 hodiny či ako to bolo... https://www.slovaklines.sk/sk/stanica-malacky
Je nejaký väčší problém s nahrávaním nových názvov zastávok do starých palubákov? Mňa asi rok dozadu fascinovalo, keď vozy na L9 mali na vnútorných paneloch nahodenú aktuálnu výlukovú trasu, zato Kráľovské údolie zobrazovalo ešte ako Park kultúry.
fanatikmhd
Pôvodná 1.záloha ktorá tlačí na kopec bola zmenená z 210 na 742 skrz hluk. 210 je tichá, a skokové zapínania kompresorov robili nepravidelný hluk ktorý vadil. 742 síce vrčí stále, ale konštantný monotónny zvuk vadil hygienikom menej. A keďže v noci nie je takmer žiadna robota (po novom už žiadna), fungovalo to takto. Momentálne sú už len 2 zálohy, 1. a 4., 4. je spojená aj so 7mou.
Mazanie sa inak nerieši, riešili sa protihlukovky do výšky rámu vagóna. Všetky úpravy však zamietnuté skrz vyžiadanú zmenu technológie pneumatických koľajových bŕzd na elektrické. A to je drahô na tie objemy prepravy.....
Inak ostáva stále aj v noci tá 4.záloha, keď niečo treba, ide sa povedľa pahorku klasicky posunom. Inak po novom už v nedeľu nenájdeš ani koloťukov nejak extra.