Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #232586:
Nie je rozdelená, v linkovom CP sú aj Os aj REX, v REXovom len REXy pre tých, ktorý Os nevyužívajú vôbec, aby to mohli mať na jednej strane.
Reply on: Joyki #232590:
No myslím, že vysporiadať pozemky na ktorých sú zariadenia treba, aj keby majiteľ bol Santa Klaus.
Reply on: Joyki #232590:
ak by ste niekto chceli
Ďalší problém pri meniarni Rovnice - Kočnerov človek fyzicky bráni prístupu do budovy, dokonca sa chce o pozemok súdiť s mestom, a tak nevedno, kedy sa spustia električky. Hlavná vec, že práve sedia na sneme "nového Smeru" v Bratislave, s Kalim na pódiu. Fajný výsmech do xichtu celého mesta.
https://domov.sme.sk/c/22277673/spustenie-elektriciek-pre-30-tisic-ludi-zablokoval-kocnerov-kontakt.html?ref=bn-l
Reply on: 3pa3ck3 #232588:
Vieš čo, podľa mňa sa to povedať dá 😂 Samozrejme by to mohlo vyzerať oveľa lepšie, ale ak si mám vybrať medzi SADistickými a ŽSR, tak ŽSR vyhrávajú s prehľadom.

Hlavne by ale BIDka mala mať vyššie ambície a štandard ako udržiavať ten SADistický bordel.
Reply on: 810zssk #232586:
Tak zase, nedá sa povedať, že by cestovné poriadky vydávané ŽSR boli prehľadnejšie
Reply on: AndyNO #232580:
Nebolo by prehľadnejšie nechať REX "rexom" a "S" označovať len Os ?🤔
Reply on: AndyNO #232580:
Presne toto sme potrebovali 😂 😂 😂 Ešte tá S20 rozdelená do dvoch PDF, čistá SADka 😂
Reply on: N/A #232582:
Mám rád tento prístup "ja potrebujem a ostatní nech sa..."
Reply on: TomJ #232579:
Jednotka má výmeny hlavne na Šafku a SNP.
Smer stanica sa dotlačí na Obchodnej.
Jedine , kde bude jazdiť skoro prázdna je SND až Šafko. Podobne ako všetky linky čo mali obrat cez N.Ľ.Štúra.
Reply on: N/A #232582:
Nie je pravda, ze na tom Hodzovom nema kde vyzdvihnut Bolt zakaznika, elegantne ma taku moznost zozadu z Panenskej a je priamo na zastavke zozadu a nikoho neobmedzuje. Len nie, takto z predu je to jednoduchsie a co ked obmedzim xyz ludi v buse, mam zakaznika a ich v.....
Reply on: AndyNO #232580:
Nádherné. Drbnime ešte aj vlakový grafikon do sadistickej podoby, nech je IDS BK ešte odpornejšia aj na vzhľad, nielen jeho prevádzka.
https://www.idsbk.sk/cestovne-poriadky/

Novinka na stránke IDS BK. Cestovné poriadky regionálnych vlakov vo formáte ako CP Slovak Lines.
Reply on: Mike #232577:
Tiež rozmýšľam, či je lepšie mať súpravy na linke 1 alebo 7. Linka 1 jazdí dosť plná, no keď nepôjde z Petržalky, tak možno počet cestujúcich klesne. Navyše, pred pár rokmi rovnakú reláciu zvládala linka 13 s kačicami a 12 min intervalom, takže pri 4 min intervale by možno tie kačice aj stačili. Len aby to nedopadlo tak, že na HLST budú jazdiť len vysokopodlažné električky.
Mozno je to taka blbosticka, ale na tej novej elektrickovej mapke mohli byt tie linky 2x hrubsie. Zvyraznilo by to ze budu jazdit 2x castejsie. Na mapke dennych liniek to tak je😉 .
Reply on: TomJ #232574:
CP budú zverejnené do pár dní, takže sa ukáže. Ale v princípe vidíš to optimisticky.
55 zo 60 škodoviek nevypravíš. a 57 zo 60 už duplom nie. Počet porúch, plánovaných periodických či neplánovných opráv bude len a len narastať. A to ešte nerátam nehody, ktoré sú random faktor.
L3 mala v celej trase pred výlukou 11 poradí, teda obežná doba 88 min. Teraz to bude tým pádom 22, možno teoreticky 21, ale nie 20 (20 keď bude výluka Rača, vtedy možno aj menej). Zo súprav napr. nerátaj ani 7901+02, kvôli Vianočnej električke 😋 A zo súprav je tiež vždy určitý počet na VP v ústredných dielňach, potom nejaké na SP, KP, atď ... Takže výprava 33 zo 43 je OK, ale o moc viac už nie ...

Iná otázka je, čo má mať pri duplákoch(škodovkách) vyššiu prioritu. Či linka 7, alebo 1.
Reply on: Petto #232575:
Síce až teraz mi napadlo, ze tam asi naozaj stačí 30, len pomer bude asi iný. 18 skodoviek pre spoje na ZP a 12 T3/T6 súprav pre spoje na zst nm
Reply on: TomJ #232574:
Pri 30 vozoch na linke 4 s int. 4min by sa museli točiť každé 2hodiny z jednej konečnej. Pred vylukou to bolo cca každé 2h 8min a víkendy 2h15. Zrejme budú aj nejaké špičkové poradia lebo pri int. 5min by sa už točili každých 2h 30min z konecnej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.