Reply on: 810zssk #232520:
Jediné, čo mi napadá, kedy nesedelo to dráhové kritérium boli prípady, kedy sa zastávka premiestnila, či už dočansne, alebo natrvalo sa presunula do inej polohy. A potom pri niektorých vozoch s poruchami, čo vôbec nepočítali kilometre (tam sa to dalo nastaviť podľa otvárania dverí), alebo počítali vzidlanoesť trojnásobne oproti reálne prejdenej. Ale ináč pre bežné linky to fungovalo spoľahlivo. Pri "novom" systéme boli niektoré zastávky "umiestnené" uprostred lesoparku, priamo v Dunaji, či Morave, a pod. A hoci toto nie je chyba systému vyhlasovania zastávok podľa GPS ako takého, je tam podľa mňa väčšie riziko nepresností ako pri dráhovom kritériu.
Joyki
Okrem novej linky 225 ŽST Zohor - Záhorská Ves, a skrátenia liniek po hranicu pôsobnosti IDS BK nič nového, ani prevratného. Trochu upravené minúty v prípade nezmyselných random-netaktov do taktu, či prehodenia spojv od Os na REX a opačne. Snáď po spustení prevádzky dispečingu upravia aj čakacie doby na staniciach, ako to avizovali, lebo niektoré sú pri niektorých linkách 20-minútové.