Reply on: fobust #23198:
Nehnevam sa...ani nezovseobecnujem...diskutujeme ako vzdy Cielom vsetkeho by malo byt SPOKOJNY PREVADZKOVATEL-SPOKOJNY CESTUJUCI - a optimalne riesenie sa casom urcite najde!Nech prosim nikto neberie uvedene priklady ako smerodajne pre nejake zavery - to vsetko je len priklad z mojho uz takmer 15rocneho posobenia v oblasti MHD - pretoze na linkach ci v terene pri prepraveni tolkych tisicov ludi sa clovek stretne so vselicim. Ja k tomu rada dodam nieco len trosku osobne - prajem nasim cestujucim kvalitne sluzby MHD a Dopravnemu podniku iba spokojnych cestujucich. Nepojde to hned - ale nie je to nerealne!
:o)
fobust
A cestujuci ma chapat, preco idu dva autobusy rovnakym smerom (aj ked nie celu trasu) za sebou behom dvoch minut a ked musi cakat 13 minut, tak ma proste smolu? A cestujuci ma chapat ten gulas v linkovom vedeni po precislovani? Take veci, co prinesu znacny chaos do celej dopravy, pricom nic neprinesu, sa zaviedli, ale nieco uplne logicke, ako prelozenie intervalu, sa zaviset nema, lebo cestujuci by to nepochopili a nadavali? Nehnevaj sa, ale v pripade 88/95 by to skor privitali ako nadavali. Zasa tu prosim nezovseobecnuj IQ cestujuich mackajucich dopyt aj v pripade ked netreba s tym, ze by nepochopili, preco im 88 ide v iny cas ako su zvyknuty. Ten preklad by tam mal byt. Najlepsie 7/8.