Čo sa týka stláčania tlačidiel na dopyt, riešením by podľa mňa bolo zreteľné odlíšenie vozidiel s dopytom a bez dopytu. Prečo nemôže pri dverách zvonku aj zvnútra nejaká unifikovaná nálepka s dvoma variantmi:
a) DVERE OTVORÍTE TLAČIDLOM
b) DVERE OTVÁRA VODIČ
Prípadne nejaký piktogram k tomu. Ak by to bolo zreteľne označené, prípady neporozumenia cestujúcimi by sa začne zredukovali.
Každopádne úplne najlepšie by bolo jednorazové zavedenie dopytu v celej sieti MHD na všetkých typoch vozidiel.
a) DVERE OTVORÍTE TLAČIDLOM
b) DVERE OTVÁRA VODIČ
Prípadne nejaký piktogram k tomu. Ak by to bolo zreteľne označené, prípady neporozumenia cestujúcimi by sa začne zredukovali.
Každopádne úplne najlepšie by bolo jednorazové zavedenie dopytu v celej sieti MHD na všetkých typoch vozidiel.
fobust
A cestujuci ma chapat, preco idu dva autobusy rovnakym smerom (aj ked nie celu trasu) za sebou behom dvoch minut a ked musi cakat 13 minut, tak ma proste smolu? A cestujuci ma chapat ten gulas v linkovom vedeni po precislovani? Take veci, co prinesu znacny chaos do celej dopravy, pricom nic neprinesu, sa zaviedli, ale nieco uplne logicke, ako prelozenie intervalu, sa zaviset nema, lebo cestujuci by to nepochopili a nadavali? Nehnevaj sa, ale v pripade 88/95 by to skor privitali ako nadavali. Zasa tu prosim nezovseobecnuj IQ cestujuich mackajucich dopyt aj v pripade ked netreba s tym, ze by nepochopili, preco im 88 ide v iny cas ako su zvyknuty. Ten preklad by tam mal byt. Najlepsie 7/8.