https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/document/3058734/content/990544/download
Otázka č.4 - SOR považuje výberové konanie za diskriminačné nakoľko kvôli nemožnosti dodať vozidlo bez iných ako mechanických tlačidiel sa nemôže zúčastniť výberového konania. Žiada buď zmeniť túto podmienku alebo predĺžiť termín dodania o ďalších 6 mesiacov počas, ktorých by mohol získať homologizáciu aj na autobus s mechanickými tlačidlami.
Otázka č.4 - SOR považuje výberové konanie za diskriminačné nakoľko kvôli nemožnosti dodať vozidlo bez iných ako mechanických tlačidiel sa nemôže zúčastniť výberového konania. Žiada buď zmeniť túto podmienku alebo predĺžiť termín dodania o ďalších 6 mesiacov počas, ktorých by mohol získať homologizáciu aj na autobus s mechanickými tlačidlami.
810zssk
Cestujúci na začiatku cesty (pri nástupe) v aplikácií začne cestu, v cielu ju ukončí a vôbec nemusí riešiť voľbu typu lístka, zadávanie destinácie a podobne. Úžasne jednoduché a pohodlné. Systém zohľadňuje aj rôzne predplatné lístky, prípadne možnosť jednodenného cestovného. Výhoda oproti kartovým check-in/check-out systémom je, že na strane dopravcu nie je nutná fyzická infraštruktúra a na strane cestujúceho stačí mobil s dátovým pripojením. Nevýhoda je že to (vraj) zle funguje v tuneloch, takže tam je check-in nutný ešte pred vstupom do stanice. V prípade Bratislavy by sa toto týkalo najmä AS Nivy po otvorení.
Developerom je Fairtiq: https://fairtiq.com/en-ch/ - Riešenie nie je úplne nové, funguje už pár rokov, ale teraz sa dočkalo celošvajčiarskej implementácie, takže s tým možno cestovať po celej krajine (+ Lichtenštajnsku). Okrem SBB to má implementované Vorarlberg, Göttingen a čiastočne Linz.