Teraz je to nastavené dobre.
Nie je dôvod ťahať v špičke každé 4 min. spoj do Kopčian. To je treba až od stanice...
Pre lepšiu orientáciu max. rozdeliť linky na 80 a napr.81.
Zaujimava logika, ze by sa usetrili naklady.
Prave tie dnesne skratene spoje po Matadorku setria naklady, kedze je aj kratsia trasa , naopak ak by kazda 80tka sla do Kopcian a sla aj na Matadorku tak potrebujes viac soferov, viac busov, viac nafty/ elektriny. Do Kopcian naozaj netreba aby siel kazdy spoj linky 80 - tj rano kazde 4 minuty.
bus 80 - zbytočne sú 2 smery ( smer Kopčany, smer Matador ) . Stačilo by ,aby bus smerom do Kopčian vybavil aj Matador a ušetrili by sa náklady + ľudia by nemuseli riešiť ,ktorý spoj ide ktorým smerom ( často menil vodič smer cesty počas jazdy..... ) . Zároveň by sa ľuďom uľahčilo cestovanie , keď sedíš v buse a chceš ísť do Kopčian, je jedno či ide o 3 min. dlhšie so zachádzkou do Matadorky, ako stáť na zastávke aj 15 min. a čakať na správny smer.
Je tam viac riešení ako to poriešiť bez veľkého navýšenia výkonov. No beusáci si nepripustia skrátenie L63 ich priameho spoja po Trnavské mýto detto Ružinov L39. Detto Vajnory poloprázdnu L53 , kde väčšina preskakuje v špičke na/z elinu.
Tak tam máme teraz kopec liniek a najviac využívaná L61 nestíha. Je to aj vďaka usporiadaniu priestoru v busoch. Veľké kufre raz dva zapracú úzke uličky.
Problem s tymto riesenim je ze ked posles plny autobus z letiska tak sa ti do neho beztak budu na zastavkach pchat ludia ktori chceli ist na ten nasledujuci.
Preto mi pride ovela lepsie poslat posilu z Fatrun minutu pred riadnym spojom, ktora bude zberat ludi nastupujucich po trase, zatial co riadny spoj bude viezt najma letiskovych.
ja tou rozumiem, ale pokiaľ viem má sa prekopať linkové vedenie nakompletku (čítal som to na fb dopravného podniku) tak možno aj taká 61ka sa zruší a vytvorí sa niečo lepšie ..
61 nemozes zase len tak posilnit halabala, papierovo ma preklad s 39 aj 63. Preto 15 min v sedle je od veci a 12 min poobede tiez. Skor to co pise david1 hoc je to takmer az narast o 100%.
A nebolo by jednoduchšie na 61 šupnúť interval 8/15/12/15 min a prázdninový režim zrušiť? Práve počas prázdnin na letiskových linkách rastie dopyt. To by hádam pomohlo cez deň kvôli neletiskovým cestujúcim, lebo 61 sa plní ku dverám pri Trnavskom mýte smerom na letisko a pri Avione smerom na stanicu. Samotné letisko nenaplní meďák na 100 %, teda som také niečo nikdy nevidel cez deň.
Hej to by mohol.
No priorita v tej oblasti je preplnená L61
Za mňa špičky 7,5 min.
Sedlo a víkend 10 min.
Večer 15 min.
V spolupráci s letiskom dohodnúť posily na nočné prílety..
810zssk
Preto mi pride ovela lepsie poslat posilu z Fatrun minutu pred riadnym spojom, ktora bude zberat ludi nastupujucich po trase, zatial co riadny spoj bude viezt najma letiskovych.