Na hlavnej stránke som si všimol, že odchod L131 z hlavnej stanice sa vykonáva len na pokyn dispečera. Zarazilo ma to, pretože len tento týždeň ma môj bratranec študujúci v BA informoval o tom, že študenti bývajúci v Mlynskej doline vedia svoje. Údajne sa už stalo, že vozidlo čakalo na študentov od zmeškaného vlaku vyslovene len z povinnosti - keď do vozidla nastúpili prví cca piati študenti z tiahleho prúdu od stanice, vodič zavrel dvere a poloprázny sa vydal na cestu do Mlynskej doliny. Na otázku, prečo tak urobil, odpovedal, že on musí byť do neviemakého termínu vo vozovni, lebo už končí, a nemôže tu toľko na niekoho čakať.
Sarko
V tom tiež tkvie problém bratislavskej električkovej siete. Všetci si hovoria, že ešte horšie je to v takých Košiciach a každý je spokojný. Keď to porovnáme len s niektorými českými električkovými prevádzkami, rozdiel je priam priepastný...