Asi troska mimo temu.
Vraj sa ma rusit jedno IC c novom cestovnom poriadku ZS. Je to pravda? a druhe sa zmeni na Zr.
Nemate o tom niekto presne info?
Vraj sa ma rusit jedno IC c novom cestovnom poriadku ZS. Je to pravda? a druhe sa zmeni na Zr.
Nemate o tom niekto presne info?
J
Ono neviem či ste to nepostrehli ale tá poznámka o výhľadovom zmenení rozchodu tam nie je kvôli električkám. Tá je tam kvôli metru. Jednoducho tie trate sa budú prebudovávať tak, že až raz bude treba v BA metro, tak nebude problém to za pár korún prebudovať.
d3k0: Ja by som mal chuť tomu šéfovať, bo som si istý, že by sa dalo šetriť tam kde sa teraz nešetrí a robiť veľa vecí efektívnejšie. Je veľa nových zákonov a tie by sa dali dobre využiť.
Čo sa mačkopsa týka: ideálne by bolo keby boli ľudia z regiónu zvážaný na stanice Petržalka, Hlavná stanica, Vinohrady, Trnavské mýto, Nové mesto a od tiaľ už rozvážaní električkami, trolejbusmi, autobusmi. Hádam sa BSK podarí, to čo deklaruje.
SDF: Ja neviem, vysvetli.
Inak najkrajšie na tomto meste je súčsný problém s nábrežím a to odzrkadluje všetko. Spravili tam lievik pri Propelery a obhajujú to tým, že prejazd cez nábrežie je nežiadúci. Avšak idú za 38mil rozšírovať cestu medzi tunelom a Novým mostom. Takže jasne treba niekomu vliať prachy do vačku.
Vie mi neikto vysvetliť podrobne hospodárenie s odpismi a bez nich? Nejaký študenti EU. Môžete aj na mail.
Mna tak napadlo, ze ked bol naposledy problem s busmi, tak tu bol jeden veľký štvordňový štrajk a o rok neskôr prišlo 100 Ik4X5. Možno by bolo na čase sa porozprávať s odbomi v DPB, vnuktnúť im nejakú tú myšlienku. Pretože tu nejde o neschopnosť vedenia DPB tu ide o mesto a jeho rpiority a vedenia a asi je potrebné ukázať čo bude, keď MHD nebude.