Inak nerozumiem dosť dobre, načo bolo dobré aplikovať ten kockový motív vrytý do betónu kde-kade po zastávkach. Pri prejazde sa vo vozoch rozrezonuje aj to čo tam nie je. V zime nemám pocit, že by sa to menej šmýkalo než tam, kde majú zastávky hladký betónový povrch.
Mňa fascinuje, že v smere z mesta môže byť už sto rokov creteprint, ale tento smer dookola tvrdohlavo lepia asfaltom, aj keď majú miliónkrát overené, že to proste nevydrží...
Tak na Dvoroch smer CMO sú (už zase) také prehĺbeniny v asfalte od kolies + vyjazdené koľaje, že o chvíľu nebude možné zastaviť s vozom pri hrane, lebo sa celý rozkýve a reálne hrozí poškodenie vozidla napríklad o samotný obrubník - isté autobusy s hviezdou pod čelným sklom už teraz škŕkajú spodok na hrboch vytlačeného asfaltu.
Tým som ale nechcel povedať, že je správne obsluhovať zastávku meter od kraja, sám som na to alergický. Na tej zastávke sa to dá riešiť aj s rozumom, len to by musel za korábom sedieť vodič a nie držiteľ vodičského oprávnenia skupiny D vykvasený z posledného rýchlokurzu.
Ovšem, samotná zastávka Dvory v tom smere je hanba. Neviem o žiadnej inej, ktorá by bola toľkokrát opravovaná ako táto, no vždy to vydržalo maximálne mesiac-dva a povrch sa začal znova ničiť.
Vôbec to nie je hlúposť, a zmysel to bude mať od 12/2021 kedy bude podľa novej zmluvy s dopravcom tvoriť CP Koordinátor, IDS BK Info je z odboru dopravy BSK. Dovtedy predpokladám nebude zachádzať nič.
Solider
Bezbariérový výstup z trolejbusu na Trnavskom mýte