Tak ty to mozno poznas, ale pre mna (a zrejme vacsinu z nas) je to nieco, co nepozname. Tak nam o tom povedz nieco... aka je to elektricka, ci je Sovietska/Ruska, alebo ina... atd. Byvaju tu sice fotoreporty z roznych miest, ale toto som zatial nezaznamenal. Mozno som to prehliadol.
Paradoxne tam kde je motiv macacich hlav sa smyka viac najma za dazda a snehu - povrch sam osebe je hladky a vyryty vzor to nezachrani. Teraz budovane betonove zastavky uz maju povrch drsnejsi.
Inak nerozumiem dosť dobre, načo bolo dobré aplikovať ten kockový motív vrytý do betónu kde-kade po zastávkach. Pri prejazde sa vo vozoch rozrezonuje aj to čo tam nie je. V zime nemám pocit, že by sa to menej šmýkalo než tam, kde majú zastávky hladký betónový povrch.
Mňa fascinuje, že v smere z mesta môže byť už sto rokov creteprint, ale tento smer dookola tvrdohlavo lepia asfaltom, aj keď majú miliónkrát overené, že to proste nevydrží...
Tak na Dvoroch smer CMO sú (už zase) také prehĺbeniny v asfalte od kolies + vyjazdené koľaje, že o chvíľu nebude možné zastaviť s vozom pri hrane, lebo sa celý rozkýve a reálne hrozí poškodenie vozidla napríklad o samotný obrubník - isté autobusy s hviezdou pod čelným sklom už teraz škŕkajú spodok na hrboch vytlačeného asfaltu.
Tým som ale nechcel povedať, že je správne obsluhovať zastávku meter od kraja, sám som na to alergický. Na tej zastávke sa to dá riešiť aj s rozumom, len to by musel za korábom sedieť vodič a nie držiteľ vodičského oprávnenia skupiny D vykvasený z posledného rýchlokurzu.
Ovšem, samotná zastávka Dvory v tom smere je hanba. Neviem o žiadnej inej, ktorá by bola toľkokrát opravovaná ako táto, no vždy to vydržalo maximálne mesiac-dva a povrch sa začal znova ničiť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
Bezbariérový výstup z trolejbusu na Trnavskom mýte