Uprimne? Ked su zapchy, tak 2 prestupy cez Kapucinsku su rychlejsie ako ist priamo. Tiez (pred vylukou) som mal na vyber ist L32 na Stanicu alebo na L4/6 a L1. A ver, ze v zapchach elektricky vyhravali s prehladom.
Konečne aspoň jeden normálny názor.Nehovorím,že sa nedá počkať ale odtial potial.Skoro polovica X5 do Dúbravky chodí pravidelne na OD saratov dolu a čakaju na L20,L23 prípadne L36.Býva to pravidlom,že L20 pred X5 odíde tesne ako len X5 zastaví na zastávke.Pritom podľa vyhladávača spojenia je na prestup 2-3 minúty lenže ak ju zdrží Dispečer na Molecovej tak tesný prestup nie vždy výjde.
Vodička urobila chybu v prípade, ktorý spomína TeBeCe, nie Joyki. Tam chybu spravil Joyki, že si poriadne nenaštudoval rozloženie nástupíšť Borská (aj keď sa dá polemizovať, do akej miery to bola jeho chyba).
Lenže X5 neslúži iba pre cestujúcich z električiek, na Molecovej môžu prestúpiť aj ľudia z 33, resp. nastúpiť tí, pre ktorých je to východisková zastávka. A tí sú podľa mňa postihnutí meškaním spoja, s ktorým nemajú nič spoločné (preto som celkovo vo verejnej doprave zástancom nečakania). Navyše, pokiaľ naozaj kvôli čakaniu spoja na predchádzajúci spoj nestihne cestujúci prestup na ďalší spoj, tak má pravo sa sťažovať (ani na železniciach to nie je zriedkavý jav). Potom nech čaká všetko na všetko.
Inak ako sa prejavuje čakanie X6 na X5 z Dúbravky na prestupných väzbách v centre?
Tak ešte raz. Joykimu prišlo vozidlo označené cieľom "Borská", podľa cestovného poriadku mal spoj ísť na Borskú a Joyki chcel ísť na Borskú. Teda jediný kto nevedel čítať bola vodička autobusu, ty mudrlant.
Lenže spoje s konečnou Borská prídu na inú zastávku Borská ako spoje pokračujúce do Dúbravky. Teda už nejde o pásmovú obsluhu, ale v podstate o novú linku.
Tu by to chcelo naozaj označiť skrátené spoje nejakým iným číslom (napr. X15, aj keď osobne by som bol za variant, aby električková linka bola normálne iba 6 a tým pádom by autobusy mohli získať číslo X6) a zároveň premenovať konečnú zastávku, aby sme tu nemali dve Borské nezávisle od seba.
Inak podľa môjho názoru by sa tento režim, že pokiaľ sa nejedná o pásmovú obsluhu, ale o rozdelenie linky, mala každá vetva vlastné číslo, mal zaviesť všade.
Prečo nútiť niekoho 2x prestupovať a ešte na Boroch.Trocha na hlavu nemyslíš? X5 a L20 jeden prestup a stojí už aj na Jurigovom nám.Odkiaľ cestujem ja by to bolo L21 na Hriadky,potom L29 na Molecovu a X5 na Jurigovo nam.
To si dobre nadhodnotil. DNV jazdí l.21 a l.29, podľa toho odkiaľ a kam idú. Ľudí v trase Molecova-DNV idúcich cez Doombrafku je okrem Ľudovíta ešte tak možno Dispečer už bez mamičky....
Myslíš, že neviem čítať? Videl som inverznú Borskú a plánoval som na Borskej prestúpiť, a nie na MiÚ Karlova Ves, lebo som to nevedel (a chcel som si to vyskúšať a pochopiť tomu, ako to tam vlastne funguje).
Ty trubiroh a aky je rozdiel v prestupoch medzi elektrickami 4 a 5 na L20 a teraz z X5 na L20. Tam nikdy nic nenadvazovalo lebo mas aj iny interval medzi vsetkymi uvedenymi linkami. Nevravim ze je to idealne riesenie ale aky je dopyt ludi po tom spojeni ? 50 ludi denne ?
Ty mudrlant,ja som hovoril,že spojenie KV smer DNV je slabé,že keď sa zdrží X5 V KV tak prestup na L20 je v p...Veĺa ludí cestuje do KV na Polikliniku a späť.
To ma spojenia m.č. s centrom. 2,5min je priemerny interval L6 a L32 dokopy ( L6 20 spojov rano, L32 5 spojov za hodínu ) tj 60/25 = cca 2,5min int. Eventualne sa da este priratat L29 pre okraj Karlovky cim by bolo az 30spojov/hodinu rano - tj. priemerne kazde 2 minuty.
Joyki
X5 po Borskú nie sú poloprázdne.