* v Karlovke prestupuje este aj Dubravka do nosnych liniek
Z tohto mi vyplyva, ze DNV ma lepsie spojenia/intervaly k poctu obyvatelov ako Karlovka a Dubravka pocas rekonstrukcie elektriciek. Takze what's your point?
K zhoršeniu nadväznosti v Dúbravke smerom do D. N. Vsi v súvislosti s výlukou nedochádza - tak ako mohla pred výlukou meškať električka, tak môže počas výluky meškať náhradný autobus čakajúci na zmeškanú električku.
Presne tak, cestujúcich treba zrušiť. Sú len prekážkou v našej stavebnici 1:1. Najlepšie by bolo, keby si MHD ani nevšímali, chodili autami, kým my sa budeme hrajkať s dodržiavaním cestovných poriadkov a tešiť sa, že máme Transport Tycoon de Luxe v HD verzii.
Treba dať príkaz,že v DNV nebýva nikto a netreba aby stihli z linky X5 L20 v Dúbravke,však nech čakajú 20 minút,lebo v KV bola nadväznosť ale v Dúbravke už nadväznosť netreba!!!!
Nastastie doprava sa stale riadi predpismi a nie tym ako si Ludovit mysli ze by to malo byt. Preto su tvoje vylevy irelevantne, pokial oficialne pravidla hovoria inak. Netreba mudrovat o veciach ktorym nerozumies, ty cestovny poriadok.
Tebe to dobre šlape.
Čiže zavedieme náhradnú dopravu bez garantovanej nadväznosti, síce pôjde každý druhý spoj prázdny, lebo nemá koho voziť, ale aspoň načas?
Sa uvedom.
8 minút je veľmi veľa.Dokonca viac ako 20 minút,čo musia čakať ľudia za to že zdržali X5 do Dúbravky.
Nech žije Karlovka a Dúbravka,jupí....A v DNV už nebývajú ľudia...
Áno pre každého "negramitného" by mal stáť Dispečer napr.v DNV na L21 na Hradištnej a hlásiť,že tento nejde do VW.Potom treba Dispečera na Kramároch aby hlásil,že tento nejde k NOÚ.Ďalej v Rači extra na L56...Ešte aj na L80 pri Žst Petržalka,že krorý kam...
Sa zobuďťe ľuďia,buď čitajte Tabule alebo sa sťažujte na DPB nech Vám tie rôzne smery označujú "extra" číslom.
Všetko je len o rozmaznanosti a pohodlnosti cestujúcich.Keď vidím veľakrát,že vidno nastupujú ako lemre lemravé!!!
Smartphone v ruke,sluchátka v ušiach,letmo zbadám BUS tak idem,utekám...Však keby išiel do Prahy namiesto na Borskú je mi jedno vystúpim v Brne a ešte vyp....jem voďičovi,že prečo mi nepovedal,že ide do Prahy.
Stačí čítať "tabuľu" vo voze,v každom sú 3 veľké a 1 iba s číslom.Nikoho neomlúva,že si nevšimol.To kde sme aby vodič musel ľuďom vysvetlovať kam ide.Prečítam a viem.Teraz keď je to aj farebne vyznačené(cieľ) tak už neviem,do akej školy tí ľuďia chodili.Ale nájdu sa aj takí čo hneď na Molecovej čítajú tabuľu a ak idú do Dúbravky čakajú na ten svoj,nenastúpia na ten Borská.Netreba ešte vodiť za ručičku cez prechod???
Mimochodom chodec by mal ísť cez prechod na svoj signál voľno a nie na červenú.Čiže ak má spoj odchodový čas a chodci čakajú na svoj signál,autá majú ešte zelenú holt smola,nevidím dôvod ich čakať ďaĺšie 2 minúty kým skočí zelená pre nich.Tak isto tí čo nastúpili chcú stihnúť napríklad L20 v Dúbravke smerom DNV a veľa krát uteká pred nosom lebo nejaký "pánko" zdržal X5 do Dúbravky na Molecovej,ktorá ide v 7,5 minútovom intervale ale L20 v intervale 20 minút v sedle a večer.To už isto nikoho netrápi.Lebo v DNV už nebýva nikto,v Dúbravke končí svet!!!
Dnes vodicka zahlasila na MiU, ze nejde na Borsku, tak vsetci vystupili, potom po dotaze vsimaveho cestujuceho, ze preco ma na displeji napisane Borska vysvitlo, ze na Borsku predsa len ide, tak ludia zase nastupili
Ten by mal hlavne stáť na MiÚ Karlova Ves, kde sa prestupuje z X5 do X5.
Tiež som len zbadal, že ľudia zrazu začali po chvíli vyskakovať po debatke s vodičom. Sedel som vzadu a nemal som šajnu, čo sa deje. Myslel som si, že vozidlo má poruchu a vyhadzuje všetkých, ale až potom mi napadlo, že asi tu treba prestúpiť na dúbravskú X5. Potom bus odišiel, a až potom si prehodil transparent na Molecovu.
Prosim ta, prestan vydavat svoje domnienky za fakty. V dopravnom prikaze je explicitne uvedena povinnost cakat na prestupujucich cestujucich a to aj v pripade ak prechadzaju cez prechod.
Citujem:
"Upozornenie pre vodičov liniek x5 a x6:
Žiadam vodičov, aby umožnili vzájomný prestup cestujúcim z liniek 33, x5 a x6 v prípade, ak je očividné a zrejmé, že prechádzajú cez priechody pre chodcov na príslušné nástupištia a to najmä vo večerných hodinách a počas víkendov."
Vodič je povinný dodržiavať CP ak by si nevedel je to vylepené na každej zastávke.Je to tam preto aby si vedel kedy ti ide spoj.Nikde nie je povedané,že X6 zmeškaná z mesta príde na Molecovu a Riadne už pristavená X5 niekoľko minút čaká na svoj odchod a už do nej nastúpili z predošlých X6 ľudia musí čakať.Potom zrušme CP a jazdime ako v Bangladéži hore dolu ako to je jedno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Karlovka + Dubravka: 33500 + 34500 = 68000
DNV ma 4x menej obyvatelov.
Nosne linky
DNV: 20, 21 a 29
Karlovka: X6 a 32
Dubravka: X5, 83, 84
Interval nosnych liniek dokopy (priblizny)
DNV (rano, sedlo, poobede, vecer, vikend): 2,5 / 5 / 3 / 6 // 5
Dubravka (r, s, p, v, v): 2,5 / 4 / 3 / 4,5 // 4,5
Karlova Ves* (r, s, p, v, v): 2,5 / 3,5 / 3 / 6 // 5,5
* v Karlovke prestupuje este aj Dubravka do nosnych liniek
Z tohto mi vyplyva, ze DNV ma lepsie spojenia/intervaly k poctu obyvatelov ako Karlovka a Dubravka pocas rekonstrukcie elektriciek. Takze what's your point?