Ono je to cele o udrzbe. Ked som sa v Prahe viezol Karosou, ktora mala na sebe nalepene "Celkovou opravu vozidla vykonali v roce 1999 pracovnici dilen Hostivar." ci cosi take, mal som pocit, ze sa veziem v takmer novom vozidle. To sa ani zdaleka neda povedat o niektorych bratislavskych plynakoch omnoho cerstvejsieho data.
J
850mil nemusí znamenať 80 busov dobrých alebo 100Karos. To môže znamenať aj 160 busov dobrých, bo z fondou EU by mali ísť prachy na NP busy a to tuším až do výšky 50% z obstarávacej ceny. To isté platí aj pri trolembusoch. A 160 vozov za dva roky... Ja somlen zvedavý, kde na to chcú vziať. Či úver DPB, alebo tie obligácie, ale keď nebudú na rok nové busy tak ma naserú. (i keď v podstate im to môže byť jedno aj keď tento web už ani nie bo by sa dal využiť)
Avšak aj tak rozmýšlam o článku v BAnovinách o ignorovaní 60% obyvateľov mesta magistrátom. A napíšem aj pravdu o CNG busoch, to aby nemali argument "veď plynofikujeme" tak ako sa mi snažila podať pani z magistrátu, no tú som hneď zarazil. Aj keď aj plynofikácia je lepšia ako nič.