Asi som čítal inú diskusiu, lebo okrem známych (a aj tu kritizovaných) veci tam píše len krčmové reči, čo koniec koncov aj sám priznáva.
Na druhej strane, je dosť pochopiteľné, ba priam očakávateľné, že vozidlá z malého Klagenfurtu budú zachovalejšie ako z veľkého Berlína. Či však možno hodnotiť ich spoľahlivosť z jednej 700 km cesty (na ktorú určené primárne neboli) a navyše v extrémnych teplotách, to si už netrúfam hodnotiť.
Dajme im čas, nech sa ukážu (vozidla aj zodpovední) a potom hodnoťme. A porovnávame s tým, čo máme k dispozícii v zálohe, t.j. Karosy, SORky z I. generácie a pod.
Problém nie je v 20 min vs 26 ale v sústavnom meškaní vlakov zo Zohoru do Ba najmä v rannej špičke kvôli vyťaženosti trate.
Pokiaľ vlak do Ba mešká zdravých 20 minút tak je jedno čím sa príde na stanicu do Zohoru.
Neuveriteľná cesta linkou 84, nástup na SAVke, v momente keď som nastúpil, so mal vystúpiť, nefunkčná klimatizácia a ten debil mal zablokované okná v tom novom autobuse akože WTF?
Ešte som počúval konverzáciu dám, ktoré sa bavili o tom, že keby tu bol niekto so slabším srdcom tak skolabuje.
Asi je len šťastie DPB, že tam taký chudák necestoval, neuveriteľné, klimatizácia 0.0 a okná zablokované voči otvoreniu, číslo vozu cca 8574 alebo tak niečo, nemám fotografickú pamäť tak sorry jako, ale bolo to niekde cca okolo 17+ hod zo zástavky SAV, ako čerešničku na torte uvediem informáciu, že keď som plánovane vystúpil na zastávke !Damborského!, lebo tam idú všetky spoje tak preto tam, tak som radšej z tej demencie vystúpil (čo urobilo viacero ľudí, ktorí potom nastúpili do klimatizovanej 83), akože WTF?
To čo malo byť?
Ste trápny stým skrývaním príspevkov od užívateľov diskusie.Polovica ľudí čo sem píše rozumie doprave tak asi ako pekár murárovi a idú tu skrývať vety.
Dnes rano som pouzil vyjazdovu L20 (4:20 zo Zimaku do DNV) a bol som prekvapeny kolko ludi to pouzilo. Nie ze by to bola plnka, ale na to ze to je skoro rano a nie je to v ziadnom CP to bolo celkom slusne. Ked som nastupoval na Zimaku tak som tam bol sam a hovoril som si ze to bude taxik, ale uz z Trnka islo nejakych 5 ludi a kym sme dosli na Patronku tak nas tam nejakych 15 bolo. Celkom pozitivne prekvapenie
Tá "ujovina" v Brne a tí "ujovia" čo majú tie "ujoviny" v Brnenskej MHD na svedomí ale majú výsledky a vďaka ich vnímaniu dopravy tam funguje systém taký, že skôr než stihneš dohľadať v CP svpj spoj na radiálny smer, tak už máš na zastávke ďalší. Tento systém na Slovensku funguje iba ak tak v BA na električkových radiálach a zopár linkách, ktoré boli posilnené na úkor počtu liniek, viď. Petržalské linky.
Jadran
8574 ani nič podobné vo vozoparku neexistuje.