Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #230275:
Došli argumenty? Či si len menej chápavý. Vrátia sa naspäť na stanice odkiaľ prišli. Tie nosné a najviac využívané máš v okrese 1 a 3.

Štúdia kam sa najviac cestuje za prácou je už pár rokov známa.
Reply on: Ike #230272:
Tak. Najmä keď BA II začína už prakticky skoro pri Filálke a končí koncom Podunajských Biskupíc.
Reply on: 810zssk #230267:
Neplati uz nahodou ze 14,15tr nesmu jazdit na tbus linkach ? Kedze EU fondy nam zabezpecili 100% obnovu vozoparku (okrem 33tky).
Reply on: 3pa3ck3 #230266:
Toto sa stalo v dennej L83. Kamery sa dajú predsa domontovať do všetkých vozidiel.
Reply on: david1 #230273:
A podklady získal metódou felácie digitu. A čo, tí cezpoľní tam ostanú, domov sa vracať nebudú?
Reply on: Ike #230272:
nieco podobne som mal uz rozpisane, ale potom som si kusol do jazyka ze nebudem krmit trolla a neodoslal som to...
Reply on: S499.1023 #230270:
On píše predsa o cieľovej doprave vzhľadom k téme presunov cezpoľných zo staníc.
Reply on: Valec #230271:
Ono vôbec uvažovať v mierke Bratislavy s okresmi ako observačnými jednotkami je ako na úrovni Slovenska analyzovať dopravu medzi VÚCkami.
Reply on: akela #230268:
"Cieľom ciest v Bratislave sú už dlhodobo okresy Bratislava I, Bratislava III a čiastočne aj Bratislava II."

A preto je v tvojej mape v BA I 30% cieľov ciest, v BA II 28 % a v BA III len 20 %?
Reply on: akela #230268:
Máš novú mantru? Šoto miesto kubáčkovcov? Si dostal predpísané nové lieky? Si predstav, že tí ľudia sa v žiadnych miestach cieľovej dopravy nehormadia lae zasa sa vracajú aj späť, takže z princípu všetky miest generujú rovnakú zdrojovú aj cieľovú dopravu.
Reply on: 810zssk #230261:
prílohy
Reply on: 810zssk #230261:

Tak tomu sa povie dať si vlastenca, alebo inak streliť si gól do vlastnej bránky. Tak to sa Ti to šoto podarilo.

Keďže Ti tá Filiálka ide hore krkom, tak po prvé by som rád vedel či k mantre o „rozbíjaní prestupov“ máš nejaké relevantné údaje o tom aký je podiel cestujúcich prichádzajúcich vlakom do Bratislavy s cieľom pokračovania povedzme do Brna, Prahy resp. do Viedne, prípadne do Budapešti. Myslím si že v pomere k cestujúcim, ktorí prichádzajú do práce v rannej špičkovej trojhodine (čo je všeobecne odborne akceptované kritérium pre posudzovanie dopravných stavieb), je to nula, nula, prd. Takže na tomto kritériu postaviť tvrdenie o nevyhnutnosti zohľadniť pri „zlej“ Filiálke rozbíjanie prestupov, prestupy na jednej hrane je mierne povedané schizofrenické, pokiaľ nemáš v talóne nejaké relevantné údaje t.j. reálne zistené počty cestujúcich.

No a čo sa týka excentrickej polohy tej zlej Filiálky skús sa pozrieť na polohu Filiálky vo vzťahu k zdrojom a cieľom o ktorých síce hovoríš ale asi šoto im rozumieš. Cieľom ciest v Bratislave sú už dlhodobo okresy Bratislava I, Bratislava III a čiastočne aj Bratislava II. Okresy Bratislava IV a Bratislava V sú dlhodobo len zdrojom ciest a bohužiaľ tento nepriaznivý pomer sa vplyvom zahusťovania výstavbou obytných celkov ešte zhoršuje (hlavne Bratislava V - Petržalka). Na mapke je to graficky znázornené, aj keď uvádzané čísla sú staršieho dáta. Po začatí masívnej dourbanizácie (JaT, Penta a i.) v lokalite Mlynské Nivy sa záujem o cieľovú dopravu určite ešte bude zväčšovať. Schéma je trochu skreslená (spôsobené kresbou koľajiska Filiálky), ale je z nej evidentne zrejmé, že Filiálka má neodškriepiteľne výhodnejšiu polohu k cieľom dochádzky. Hlavná stanica je na severnom okraji intenzívne urbanizovaného územia a od nej na sever je už zástavba generujúca len zdrojovú dopravu. Takže asi tak.
Reply on: 3pa3ck3 #230266:
Bolo by na case, je uplne zverstvo vypravovat vysokopodlazne crepy v case ked mame desiatky NP vozidiel vo vozovni.

Ak potrebuju 14Tr/15Tr nabehavat kilometre, nech sa to deje v spicke niekde kde dalsi (NP) spoj ide o par minut, alebo nech si DPB zavedie historicku linku.
Reply on: radoztp #230264:
Preukaz TZP neopravnuje cestovat zadarmo, teda sa nim ani nepreukazuje. Na bezplatnu prepravu je potrebny specialny predplatny listok (so zlavou 100%). Pri zabudnutom predplatnom listku sa da dodatocne preukazat tymto listkom.

S preukazom TZP sa daju iba vyuzivat polovicne listky, avsak ked ho clovek zabudne a cestuje s polovicnym listkom, tak plati beznu pokutu.
Dobry den vie mi niekto povedat minule som si zabudol ztp preukaz ako postupujem ak ma chyti revizor a mam dopravu zdarma?

Moze mi dat pokutu alebo ake su moje prava? Dakujem
Len pre zaujímavosť: dnes v stanici Bratislava Petržalka bola na večer k zhliadnutiu 10 vozová súprava legendárneho Rheingold Expresu, ktorý prišiel až z nemeckého Dortmundu aj s panoramatickým vozňom......
Útočníci napadli v autobuse manželský pár, žena skončila v nemocnici

Čítajte viac: https://bratislava.sme.sk/c/22131736/utocnici-napadli-v-autobuse-manzelov-zena-skoncila-v-nemocnici.html#ixzz5pEVCdieO
Reply on: akela #230260:
Rozmýšlajúci ľudia začínajú úvahy nad akoukoľvek dopravnou stavbou tým aké prepravné prúdy a aké cieľové a zdrojové body potrebujeme obslúžiť. Potom sa hľadá technické riešenie ako to dosiahnuť.

A to je problém väčšiny filiálkových fanboys, ktorí si povedali že by bolo pekné šoto mať vlaky na Trnavské mýto a neuvažujú nad dopadom na dopravu, ktorý je celkom jednoznačne negativny (excentrická poloha, rozbíjanie prestupov, atď.).
Reply on: 3pa3ck3 #230256:

Po prvé aj keď niečo robím vo voľnom čase a zadarmo malo by to mať hlavu a pätu, to znamená že by to malo slúžiť svojmu účelu (u dopravnej stavby hradenej z verejných zdrojov zvlášť) a malo by to byť aj realizovateľné. Pritom realizovateľnosť z hľadiska finančného je tiež rozhodujúca, ale pri vyjadrovaní nejakých vízií určite to nie je prvotné hľadisko. Realizovateľnosť by sa mala
prejaviť v posúdení možnosti umiestnenia vo vytypovanom priestore pri splnení technických a prevádzkových podmienok a požiadaviek. No a naozaj na laickú otázku jednoduchá odpoveď je, že líniová podzemná stavba (aby som nedráždil "metrom") začína vždy tam kde začína nejaká geomorfologická, geografická alebo urbánna prekážka t.j. logicky začiatok razenia je tam kde väčšinou ešte nie sú alebo sú prevažne minimálne problémy s odvozom zeminy. A tomu problému rozmýšľajúci ľudia už pri prvej myšlienke venujú pozornosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.