Napriklad Galvaniho BC - Dlhe Diely. Autom, pokial nie je velka zapcha, mi to trva do 20 minut. MHD (od Avionu) to trva pri najlepsom 50 minut, pri najhorsom (aj bez zapch) az do hodiny a pol.
A argument "vsak chod na Astronomicku na L9 cez zeleznicu" budem brat iba v pripade, ked mi budes platit tie pokuty za prechod cez trat (uz 2x 10 eur som policii nechal, to som si vzdy radsej mohol zobrat taxi/uber/bolt).
Tak daj, neverim ze take nie su, ale zeby nimi bolo az tolko ludi ovplyvnenych, kolko sa vyroji na roznych forach... .
Dam ti len dve obmedzenia, musia to byt trasy v rozsahu zon 100+101 a pesi musia byt prejditelne za viac ako 15 minut. Daj to vo formate pociatocny bod (ulica alebo zastavka) - konecny bod a ako casto realne danu trasu vyuzivas
Rozumiem síce tvojmu príspevku, ale 11ty a 12ty a 13ty bod by som na tvojom mieste vylúčil
Navrhnem ti mnou prechádzaných 10 trás ktoré reálne MHD trvajú viac ako 6x dlhšie ako autom, hej, potím sa pri pohľade na bike, možno mojou váhou sa potí aj bike pri pohľade na mňa, ale najmä ja to spôsobené že je potreba cestovať do práce a z práce s nákupmi viac ako 5km, a celoročne, čím sa nejaký bike vylučuje, obzvlášť pri správe a údržbie ciest. nemyslím len sneh ale aj dažde, veľké teplá a podobne...A peši hádam väčšina tu už napísala že sa chodiť nedá. Teda, nie v tomto meste kde chodec je v poradovniku za autami na prvom mieste až na nejakom 297 mieste sa delí o priečku s mestskou políciou - najzbytočnejšie prvky v premávke.....
Je pre mňa nepochopiteľné, prečo každý amatérsky ekológ chce terorizovať spotrebiteľov elektriny. Ak by si ráčili všimnúť, že výroba elektriny je proces, pri ktorom vznikajú tie nechcené externality, mohli by uvažovať nad zdanením externalít tam.
Svietidlo neprodukuje žiadne škodlivé plyny. Takisto, ak si kúpim 200000-watový vysávač, tak žiadne plyny nevypúšťam a elektrinu si platím sám.
4 dni trvalo, kým sa pán poslanec, ktorý je odborníkom na všetky témy týkajúce sa verejného sektora, vyjadril k parkovacej politiky. Samozrejme, veľmi odborným, taktným a distingvovaným spôsobom predstavil svoje výhrady a námety na možnú zmenu tak, aby sa dosiahol cieľ a zároveň eliminovala nespokojnosť ľudí na minimálnu možnú hodnotu.
a co mas proti parkovaniu na trave pred domom ? okolo domu som nechcel beton ani asfalt (v lete sa to len zbytocne rozhoruci a ked prsi tak cez to voda nevsiakne), tak som (tam kde parkujem) nahadzal zatravnovacie tvarnice a vysial travu... sam si ju polievam, hnojim aj kosim, akurat ked parkujem snazim sa menit miesto aby mi zbytocne nevyzltla (co by sa stalo ak by som stal vzdy na tom istom mieste)....
mna skor irituje napriklad stav na takej Alstrovej, kde su rodinne domy, vsetcia maju dvory, ale otvorit branu je asi strasne obtiazne a tak je cela ulica z oboch stran obsiata autami, takze je tam na vela miestach problem vyhnut sa aj dvom protiiducim autam a to tadial premavaju aj autobusy linky 56.... a niektori pripadi obcas ked uz nemaju miesto tak zaparkuju aj pred (asi svoju) branu tak ze zablokuju aj komplet chodnik....
Mna v tomto texte bavia tie bluznenia o parkovacich domov. Uz vidim ako ludia co to dnes drbnu krizom cez travnik rovno pred vchodom, aby to nemali daleko budu zrazu parkovat 10 minut od domu v parkovaciom dome v strede sidliska
Z fotky mi nie je uplne zrejme ci tam je ponechaneho 1,5 metra alebo nie (mam fakt zly odhad, sorry ;)). Policia ma totiz vyklas ze znacka zakaz zastavenia a statia neplati na chodniku. To ale neplati v zone s regulovanym statim.
Cize dnes je stav, kedy podla policie nie je mozne zakazat parkovanie na chodniku ak bude ponechaneho 1,5 metra. Preto zerejme nepomaha ked policiu volas. Po novom bude velka cast mesta zona s regulovanym statim kde je mozne parkovat len tam kde je to explicitne povolene, cize defaultne parkovanie na chodniku neplati.
Skôr som narážal na toto (foto v prílohe). Je to prakticky tolerovaný stav. Políciu volať môžem 100x. A to sme na zrekonštruovanom chodníku s jednoznačným značením. Ak polícia nedostane jednoznačné pokyny, tak sa bojím o naše vnútrobloky Ale parkovacia politika je IMHO navrhnutá dobre. Len na toto netreba zabudnúť.
810zssk
Cize dnes je stav, kedy podla policie nie je mozne zakazat parkovanie na chodniku ak bude ponechaneho 1,5 metra. Preto zerejme nepomaha ked policiu volas. Po novom bude velka cast mesta zona s regulovanym statim kde je mozne parkovat len tam kde je to explicitne povolene, cize defaultne parkovanie na chodniku neplati.