Prekvapilo ma, že SAD Dunajská Streda zverejňuje aj cenové výmery Bratislavského a Nitrianskeho kraja. Prečo keď ich dotované linky jazdia všade podľa Trnavského? https://www.sadds.sk/sk/cenniky
A neriešite náhodou nejaký virtuálny, vymyslený, neexistujúci problém? V reále RJ totiž stačí POVEDAŤ, že prestupujete zo zmeškaného vlaku a RJ manipulačnú prirážku neúčtuje.
Vždy sa tam dá dostať no nemáš linky odvšadial všade.
Ani napr. z Rače sa nedostaneš na Štefánikovu či pod most SNP alebo na HL.ST. bez prestupu a čo teraz.
Akoze si niekto kupi listok ZSSK a potom ho stornuje aby si v RJ mohol kupit listok bez prirazky? ved storno poplatok u ZSSK je minimalne euro, co je prave vyska prirazky u RJ, na tom sa neda nijak usetrit
Pokial viem na vydanie nadvazneho listka nie je podmienka aby prvy vlak meskal.
Je tu aj ten problém, že bez naskenovania online lístka nie je možné skontrolovať, či lístok nebol medzičasom stornovaný (aj keď to by asi najprv museli mať ZSSK a RJSK spoločnú databázu lístkov).
Čo sa týka označenia papierových lístkov číslom vlaku, tak podľa mňa to má význam hlavne pre dopravcov (napr. pri spomínaných prestupoch zo zmeškaného vlaku je to dôkaz, že cestujúci cesroval práve tým konkrétnym vlakom)
Je nejaky dovod preco su oznacovace na bezplatnych linkach zablokovane roznymi sposobmi v ramci jedneho vozidla? Na niektorych je napis Porucha oznacovaca X, na inych Tato jazda je bezplatna X.
Ehm ehm, a včera som videl, že už sú tam, ale nechápem prečo tam dali starý typ s polovičným formátom. Takže zabrali presne polovicu plochy.
Mám im chuť zavolať, prečo tam nedali nový typ.
Vlaky na S70 informujú cestujúcich na vyššej úrovni, ako vlaky ZSSK. Nad ich dverami je schéma trasy s doplnkovými informáciami (BUS, P+R), akurát, že to nie je v digitálnej forme.
Vlaky ZSSK síce digitálne informuje cestujúcich o trase a nasl. stanici, či čase, ale zóny tam tiež nie sú, taktiež nie sú doplnkové informácie.
Maximálne sú v push-pulloch obrazovky, na ktorých beží dolný pruh s časom príchodov/odchodov z nasl. stanice.
Premenovať by bolo treba aj zastávku "Bernolákovo, Hlavná ul., Espresso", ktorá je pri žel. stanici. Stane sa to zrejme už v tomto roku, pretože sa už chystá kopať a vybudovať veľmi dôležitý prestupný "terminál" (t.j. o polovicu menej P - miest a + 5 min. pre zachádzky busov)... len aby to bolo hneď pri koľajách. Ale, že momentálna zastávka autobusov je 200 m od stanice, tak to nevadí, musíme to nasilu dať na stanicu za státisíce, aj keď tam žiadna linka nebude končiť, len naďalej prechádzať (zase bude možné vynechať , ako je to zvykom v Pezinku, v Senci).
Nerozumiem ako ma nacitavanie Aztec kodu (QR na listkoch ZSSK nie je) cokolvek zrychlit oproti vizualnej kontrole.
Rovnako nerozumiem tym kliestom. Aky ma byt presne ten benefit z ich pouzivania u dopravcu ktory neumoznuje prerusenie cesty? Akoze cestujuci si bude z toho nachadzat zaznamy akym vlakom kedy isiel? To vacsina ludi nepotrebuje a tych par si to moze zapisovat. Napokon aj cislo vlaku by slo vypisovat perom.
Obnoviť X13 a zokruhovať ju z Nám SNP po nábreží cez Zochovu naspäť. Alebo obojsmerne cez Zochovu a točiť na Nám. Ľ. Štúra, keby tu niektorí nevedeli prežiť domnelý súbeh s električkou. V relácii Zochova - Hlavná stanica 93 v niektorých časoch aj tak nepoberá.
No ja neviem, či máme byť s týmto spokojní. Pekné, že odporúčaš práve to spojenie dokolečka dokola ako som spomenul. Rýchlym krokom človek nie je výrazne pomalší peši ako MHD.
A nejde len konkrétne o Hlavnú stanicu, ale to by chcelo prečítať celý príspevok. Oblasť Štefánikova alebo Hodžovo námestie, tadiaľ vedená MHD človeku nepomôže pri ceste do oblasti okolo Mosta SNP (kde sa btw. budú v blízkej budúcnosti stavať nové mestské časti), tak buď pešo k električkám na Obchodnú alebo rovno pešo cez Staré Mesto.
A pritom to spojenie po tejto osi už existuje, len uzlom Most SNP len prechádza. Je škoda, že L93 jazdiaca každých pár minút a k tomu L83/84 neobsluhujú túto časť, aj keď tadiaľ prechádzajú.
Čo je divné na tom, že tam ide ráno ako služobná jazda? To, že je to prvý spoj odtiaľ neznamená, že tam ten vodič musí bývať, alebo že tam musí voz zostať v noci.
Tak mi napadlo: Vzhľadom na to, že zastávka Píniová pre Slovak Lines je najbližšie k ŽST Vrakuňa (v smere k ASMN hneď vedľa), tak čo myslíte, bolo by vhodné ju premenovať na podľa tejto železničnej zastávky [aj preto, že obe sú obsluhované linkami zaradenými v IDS BK]? Podľa mňa to nie je zlý nápad.
Regiojet iba na komerčných linkách dokáže predávať lístky za ich tarifu cez internet (ZSSK na osobáky ešte aj aj cez SMS). Na prevádzku tých motorákov na jednokoľajke im finančne prispieva štát = dotovaná linka.
Na ich webe som sa už dávnejšie dočítal, že tým, ktorí si kvôli meškajúcemu vlaku [aj iného dopravcu] nestihnú na Hlavnej stanici alebo Novom Meste kúpiť lístok v čase otvorených predajných miest, tak vo vlaku ho dostanú bez prirážky 1€ na základe lístka z meškajúceho vlaku. Ak má niekto taký lístok zo ZSSK iba v smartfóne, tak som sa tu pýtal či ho vedia rýchlo načítať aj z QR kódu z displeja smartfónu.
Označiť papierový lístok čiarou perom si (aj nechtiac) dokáže každý. V 21. storočí očakávam aj od súkromného dopravcu označenie lístka pečiatkou alebo klieštikmi [nielen prederavením lístka, ale aj "tlačou" údajov z klieštikov tak ako to majú České dráhy].
Veď máš L1 priamo do centra na Kamenné nám. s prestupom ak je treba na L8 aj k Redute.
Priamo pod mostom máš tak akurát obratisko autobusov. Tiež sa odtial musíš dostať peši do samotného centra. Technicky pochybujem, že by zasahovali do konštrukcie mosta kvôli zastávkam. Dajú sa vytvoriť zastávky pre L31,39 no tiež nie v úplnej blízkosti mosta, ale až na nábreží.
Kludne by sa však mohla pod most potiahnuť L210, ktorá obsluhuje vnútorný okruh mesta. No myslím, že je kapacita obratiska už naplnená.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon