Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Inak neviem, či je to "ešte zanedbaná pešia doprava" alebo "už zanedbaná pešia doprava" 🙂 ale tá zimná údržba je riadny fail. Celá trasa L207 neodhrnutá. Tým myslím zastávky. Jediné zastávky, kde bolo menej snehu boli tie s prístreškom, lebo sa tam viac snehu nedostalo. Úplna pecka bola zastávka Hrad (v sklone), kde vystupovali dve ženy, ktoré samozrejme hneď capli na zadok. Ešteže tam bol asi 30 cm závej. Neviem, ako sú nastavené zmluvy, ale chcelo by to trochu viac v prospech verejnej a nemotorovej dopravy.
Reply on: volod #229068:
Ale potom sa už pristávalo. V rámci obednej pauzy som počúval ATClive a na 31ku posielali ILS.
Reply on: omg123 #229036:
Obyčajne sa plat stanovuje tak, aby bol zamestnanec natoľko spokojný, aby neodišiel ku konkurencii. Nepochybne v prípade manažéra bez skúseností a vzdelania v oblasti by to normálne bolo oveľa menej ako 5K.
Neviem, čo riešiš, keďže vo verejnej správe sa plat stanovuje vždy tak, aby si človek mohol niečo odložiť na kampaň, aby na pracovnom mieste mohol ostať. 😆
ešte info z leteckej dopravy k dnešnému sneženiu: tri prílety odklonené do Budapešti
https://www.cas.sk/clanok/787658/pocasie-ohrozuje-aj-letecku-dopravu-tri-prilety-z-bratislavy-boli-odklonene-do-budapesti/
je to mimo dispečer. fóra tak to dávam sem
Reply on: Kotlár #229066:
35 klbov a 4-5 mikro ( pre 44,147)
Reply on: Petto #229043:
Vedel by si pre ostatný neznalých špecifikovať či to budú kraťase/klbáky a v akom počte? 👍
Reply on: omg123 #229029:
Serie ťa to, čo?
Reply on: dupe #229027:
Presne toto sa riešilo na https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/186554/Trat-na-Americkom-nam-kratko-pred-dokoncenim-rekonstrukcie. Zaujímalo by ma, aké polomery oblúkov a aké "komfortné" rýchlosti prejazdu by na tej križovatke vyšli, keby tam nebola tá trolejová križovatka s trolejbusmi, a bolo by tam možné oblúky zväčšiť, narovnať a nakresliť čokoľvek, aký by to bol v konečom dôsledku rozdiel, ale na to nemám potrebné znalosti.
Reply on: omg123 #229060:
Polemizoval by som o zimnej udrzbe. V stvrtok ked nasnezilo, tak pri ZOO len mokre cesty , no potom som prisiel na Molecku a tam jak iny svet. Hlavne ze bol odhrnac 2x v Lesoparku az na konecnej L43. 😃
Reply on: Petto #229059:
nie,2. je nefungujuca zimna udrzba ani v centre ani na hlavnych tahoch. ked nevylezie vozidlo ani na kolarku hore, tak to uz je poriadny priekak.
typ vozidla ? ved si pisal ze na DD nevylezie ani trolejbus ani bus. co tam chces, ratrak? to nie je sliezsky dom 😃
Reply on: omg123 #229058:
Vsak ale tu kazdy vie, ze problem su pneumatiky 😉 A typ vozidla ako 2.
Reply on: Petto #229051:
to nie je o F5 ale o tom ze ti nepride spoj, lebo niekto si nerobi svoju pracu.mas si kupit 4x4 ak si tam kupil byt 🙂 a neboj sa neboli ani inde.
a to vies preco nevysli? nie je to vykonom, ten je dostatocny
https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/12893/prival-kalamitnych-fotiek/212343/Hnacia-naprava-trolejbusu-6859
Reply on: Ike #229055:
Vedenie DPB sa menit. Uz to bolo avizovane . 4 roky "pekneho PR" s panom U stacilo. Elektrobusteky, par klbakov a nejake infotabule vysledok za 4 roky. A to sme si hovorili ze Delfin s Ftakom boli tragedi.
Reply on: Petto #229052:
Viem, že s tým Vallo ešte nič nemá, lebo vedenie DPB zostalo staré a zrejme to má na háku, ale údržba zastávok v mojej lokalite nie je žiadna. Minule som vystupoval do ľadu. Dúfam, že sa veci pohnú k lepšiemu.
Reply on: Petto #229051:
Ako ak bude Cahojova cupovat mesto a budu namiesto 33 tbusov davat abusy ked bude snezit, tak si u mna riadne splhla 🙂
Reply on: omg123 #229049:
Na iMHD, pokial viem, na Ftacnika bolo "kydane" iba prvy rok. Potom uz na Nesrovnala a jeho kiksy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.