Na jednej strane je maslo na hlave "fóliovnikára", že stav v ZSSK vytrvale ignoruje a rieši si okázalo vlastnú agendu strannícku cez dvojjazyčné tabule, sprzneni 8xx rýchlikov a zavedenie Os vlakov Zvolen-Šahy bez akejkoľvek riadnej prípravy. Apropo, to, že v septembri napíše na ŽSR, že do 5 dní chce GVD na trať 153 nie je príprava ale diletantizmus najhrubšieho zrna. Tá trať je od roku 2003 v režime základnej údržby, na priamych úsekoch je 40 km/h (napr. na úseku pred Hont. Nemcami od Krupiny), na priecestiach 10 km/h, zab.zar. je zastaralé a za 3 mesiace pri podstave traťových robotníkov čaká p. minister čo? Veď hlavná rýchliková trať č. 150 sa minimálne 5 rokov láta, povestné sú pomaly výluky v úseku Kozárovce - Nová Baňa - Žarnovica, pretože minister radšej než na riadnu rekonštrukciu, rozhadzuje na cesty a diaľnice. Otázka znie, že prečo sa robí iba trať 120 a nerieši sa aj ostatná infraštruktúra ako napr. trate 110 a 130 kde z pomedzi staníc na úrovni koridoru spĺňajú parametre iba BA hl.st., Vinohrady, N. Zámky a Štúrovo, či zanedbané trate 140, 150, 160, 170, 188, 190 a 191, ktoré obsluhujú dokonca krajské mestá Nitru a Prešov, pričom ich kapacita je žalostná (1 traťová koľaj je voči Nitre, B. Bystrici a Prešovu výsmech, pretože mešká jeden vlak a mešká následne ďalších 5-7 vlakov po prvom zmeškanom).
Výzva OĽaNO je síce pekná, ale nerozumiem, že prečo nepridali pikantnejšie fakty o tom aká je kvalita opráv v ŽOS Zvolen a Vrútky, že vedúci na prevádzkach s vedomím vedenia ZSSK neraz postavia rušňovodiča, ktorý "robí problémy" pri preberaní HKV odfláknutej oprave mimo tento úkon a pošlú tam poslušného rušňovodiča, ktorý preberie aj svokru od suseda obrazne povedané. Ja som veľmi zvedavý, že či by dokázalo OĽaNO v prípade členstva vo vláde odrezať ŽOSky od štátnych železničných podnikov. Najmä ak v ŽOS Vrútky sa usadila smerácka mafia z Budamaru, pretože Vojto Móric je asi z biznisu mierne unavený ...
Podľa mňa porovnávať komfortné limity výťahov a mhd je miešanie batatov s maniokmi. Ten výťah jazdí 1D kým autobus 3D. Navyše čas strávený vo výťahu je (okrem ojedinelých prípadov) minimálny.
U nas v bytovke je "velky vytah" cca 0,8 x 1,95 metra (2 metrova valenda nevlezie) s nosnostou 10 osob. Vcera som bol na Toweri 115 a tam vytah cca 1.6 x 2m s nosnostou 24 osob.
Nosnost u novych / modernizovanych vytahov je dimenzovana tak, ze kolko ludi sa do vytahu zmesti, tolko odvezie. Jedna sa hlavne o bezpecnost pri panike, ked je sanca ze sa do vytahu narve viac ludi nez by bolo vhodne a vytah sa zasekne. Kvoli tomu take predimenzovanie.
skus vytahy napriklad v ruzinovskej nemocnici, tie maju tak cca 1.5x1.5 metra (t.j. nieco kusok cez 2m2) a ak si dobre spominam tak predpokladaju ze sa do nich dokaze napratat 12 ludi... a uplny ideal je ked z 3 funguje az jeden
Za tento bordel je zodpovedný štát, ktorý je zastúpený MDV! A MDV vedie kto? No predsa pán fóliovnikár. Ale seriózne, Ersék je nula, nielenže o železnici vie maximálne, že sú nejaké vlaky a koľajnice, ale ani nerozumie úradnému jazyku na 100%, už aj Danko je od neho lepší a to je čo povedať Poznám zopár maďarov na železnici, čo by boli 100x lepšími ministrami od Erséka pretože majú zo železnice v sebe všetky potrebné základy. Ersék sa dostal k železnici najbližšie než bol ministrom možno keď si postavil sklenník pri trati 131. Za tento stav v ZSSK je zodpovedený minister a vláda. Ak si nevie minister spraviť poriadok s vedením ZSSK, tak by mal odstúpiť. To, že sú to nominanti SNS je dobrá výhovorka, ale keď sa vie Bugár zdúvať akurát tak keď Danko vycestuje do Ruska, či Fico povie o Sorosovi dačo, tak by sa mohol aj pri iných veciach, ktoré sú rovnako vážne, ak nie vážnejšie ako napr. sväté trio Hlubocký, Martinček, Horný + Kováč a vedúci prevádzok obhajujúci ŽOSky.
Za celé roky som nepočul ani za Dzurindu a ani za Fica, žeby sa otovrene v NRSR povedalo, že ŽOSky treba od štátnych zakázok odstrihnúť a nech padnú na hubu. ŽOSky sú maštale kde by som nedal ani fúrik opraviť. HKV sa odtiaľ vracajú v takom stave, že po prvom zábehu idú na reklamáciu, resp. sú prípady kedy rušňovodiči odmietajú podpísať už len prebratie HKV v ŽOSke kvôli odfláknutej oprave. A opatrenia sú viete aké? Zasraní funkcionárski vo vedení prevádzok robia to, že rušňovodičov, ktorí nepreberajú HKV po odfláknutých opravách proste na tieto preberania neposielajú. Čiže chce to rad radom hĺbkové čístky a doživotné zákazy činnosti na železnici, aby sa nestalo to, že tí donedávna neschopní u ZSSK/Carga zrazu budú akční a schopní aj za dvoch u iného súkromníka a pomáhať vykrádať biznis ZSSK/Carga. Už tu také špedičky a spoločnosti máme a tak to aj vyzerá. Biznis s garanciou štátu - tzv. bezrizikový biznis, ktorý časom aj tak padá na držku.
Junáčik! A či mi Ty nevieš, že ZSSK je moderná, dynamicky sa rozvíjajúca firma?
Si ešte nečítal o ich programe? Nevidíš, ako sa każdý deň zpepšuje? Buď rád, že ste sa v SC nepomestili, veď čo keby začalo horieť, čo to trepem, silno kúriť.... To by ste sa potom mohli aj popáliť!
Otazka je skor, co vsetko zapocitavaju do vyuzitelnej plochy vs. miesto kde sa da realne postavit. Tiez som nenasiel ci pri testoch boli sklopne sedadla vyuzite, alebo sa stalo. Ale necital som podrobne cely text, mozno to tam je...
Inak by ma zaujímalo (a v texte som to nenašiel), čo ovplyvňuje skutočnosť, že pri max. obsaditeľnosti sa na meter štvorcový plochy na státie zmestí od 5,1 až po 8,22 osoby.
Nie je to celkom tak, dodatočné voľno pre BUS je v čase, keď majú ešte voľno vozidlá idúce od Šancovej v smere na Trnavské mýto. Potom v čase, keď ide smer od Legionárskej na Šancovú, majú voľno chodci.
Dnes na rannom Os vlaku S60 (4606) do Bratislavy boli radené len dva vozne, tam bola hustota 1 os/dm2 jeden cestujúci odpadol z tlačenky, ľudia museli otvoriť dvere na kabínkach Béčiek, aby tam vošli ľudia stáť, lebo v Senci jediná duša nevedela nastúpiť.
PDM.8.99
Na jednej strane je maslo na hlave "fóliovnikára", že stav v ZSSK vytrvale ignoruje a rieši si okázalo vlastnú agendu strannícku cez dvojjazyčné tabule, sprzneni 8xx rýchlikov a zavedenie Os vlakov Zvolen-Šahy bez akejkoľvek riadnej prípravy. Apropo, to, že v septembri napíše na ŽSR, že do 5 dní chce GVD na trať 153 nie je príprava ale diletantizmus najhrubšieho zrna. Tá trať je od roku 2003 v režime základnej údržby, na priamych úsekoch je 40 km/h (napr. na úseku pred Hont. Nemcami od Krupiny), na priecestiach 10 km/h, zab.zar. je zastaralé a za 3 mesiace pri podstave traťových robotníkov čaká p. minister čo? Veď hlavná rýchliková trať č. 150 sa minimálne 5 rokov láta, povestné sú pomaly výluky v úseku Kozárovce - Nová Baňa - Žarnovica, pretože minister radšej než na riadnu rekonštrukciu, rozhadzuje na cesty a diaľnice. Otázka znie, že prečo sa robí iba trať 120 a nerieši sa aj ostatná infraštruktúra ako napr. trate 110 a 130 kde z pomedzi staníc na úrovni koridoru spĺňajú parametre iba BA hl.st., Vinohrady, N. Zámky a Štúrovo, či zanedbané trate 140, 150, 160, 170, 188, 190 a 191, ktoré obsluhujú dokonca krajské mestá Nitru a Prešov, pričom ich kapacita je žalostná (1 traťová koľaj je voči Nitre, B. Bystrici a Prešovu výsmech, pretože mešká jeden vlak a mešká následne ďalších 5-7 vlakov po prvom zmeškanom).
Výzva OĽaNO je síce pekná, ale nerozumiem, že prečo nepridali pikantnejšie fakty o tom aká je kvalita opráv v ŽOS Zvolen a Vrútky, že vedúci na prevádzkach s vedomím vedenia ZSSK neraz postavia rušňovodiča, ktorý "robí problémy" pri preberaní HKV odfláknutej oprave mimo tento úkon a pošlú tam poslušného rušňovodiča, ktorý preberie aj svokru od suseda obrazne povedané. Ja som veľmi zvedavý, že či by dokázalo OĽaNO v prípade členstva vo vláde odrezať ŽOSky od štátnych železničných podnikov. Najmä ak v ŽOS Vrútky sa usadila smerácka mafia z Budamaru, pretože Vojto Móric je asi z biznisu mierne unavený ...