Až teraz som zistil, že začiatkom októbra prudko zdraželo cestovné na linke do / z Viedne Slovak Lines v úseku "Bratislava - Hainburg" a späť. Z 2 € až na 3 €. A pri platbe u vodiča až 4 €! https://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_wien.pdf
A ako som tu už informoval ešte pred decembrovými zmenami CP, tak medzi Bratislavou a Viedňou stojí iba v Hainburgu a aj to už iba na jednej zastáve pri Penny markete obojsmerne.
Nie je to tak dávno keď Slovak Lines na tejto trase podliezol ceny 901-ky DPB a do Hainurgu prepravoval cestujúcich za 1,20 € a do Wolfsthalu iba za 0,80 €.
A ako som tu už informoval ešte pred decembrovými zmenami CP, tak medzi Bratislavou a Viedňou stojí iba v Hainburgu a aj to už iba na jednej zastáve pri Penny markete obojsmerne.
Nie je to tak dávno keď Slovak Lines na tejto trase podliezol ceny 901-ky DPB a do Hainurgu prepravoval cestujúcich za 1,20 € a do Wolfsthalu iba za 0,80 €.
PDM.8.99
Na jednej strane je maslo na hlave "fóliovnikára", že stav v ZSSK vytrvale ignoruje a rieši si okázalo vlastnú agendu strannícku cez dvojjazyčné tabule, sprzneni 8xx rýchlikov a zavedenie Os vlakov Zvolen-Šahy bez akejkoľvek riadnej prípravy. Apropo, to, že v septembri napíše na ŽSR, že do 5 dní chce GVD na trať 153 nie je príprava ale diletantizmus najhrubšieho zrna. Tá trať je od roku 2003 v režime základnej údržby, na priamych úsekoch je 40 km/h (napr. na úseku pred Hont. Nemcami od Krupiny), na priecestiach 10 km/h, zab.zar. je zastaralé a za 3 mesiace pri podstave traťových robotníkov čaká p. minister čo? Veď hlavná rýchliková trať č. 150 sa minimálne 5 rokov láta, povestné sú pomaly výluky v úseku Kozárovce - Nová Baňa - Žarnovica, pretože minister radšej než na riadnu rekonštrukciu, rozhadzuje na cesty a diaľnice. Otázka znie, že prečo sa robí iba trať 120 a nerieši sa aj ostatná infraštruktúra ako napr. trate 110 a 130 kde z pomedzi staníc na úrovni koridoru spĺňajú parametre iba BA hl.st., Vinohrady, N. Zámky a Štúrovo, či zanedbané trate 140, 150, 160, 170, 188, 190 a 191, ktoré obsluhujú dokonca krajské mestá Nitru a Prešov, pričom ich kapacita je žalostná (1 traťová koľaj je voči Nitre, B. Bystrici a Prešovu výsmech, pretože mešká jeden vlak a mešká následne ďalších 5-7 vlakov po prvom zmeškanom).
Výzva OĽaNO je síce pekná, ale nerozumiem, že prečo nepridali pikantnejšie fakty o tom aká je kvalita opráv v ŽOS Zvolen a Vrútky, že vedúci na prevádzkach s vedomím vedenia ZSSK neraz postavia rušňovodiča, ktorý "robí problémy" pri preberaní HKV odfláknutej oprave mimo tento úkon a pošlú tam poslušného rušňovodiča, ktorý preberie aj svokru od suseda obrazne povedané. Ja som veľmi zvedavý, že či by dokázalo OĽaNO v prípade členstva vo vláde odrezať ŽOSky od štátnych železničných podnikov. Najmä ak v ŽOS Vrútky sa usadila smerácka mafia z Budamaru, pretože Vojto Móric je asi z biznisu mierne unavený ...