Reply on: 810zssk #228121:
Ak pominiem nedostatok miesta na vyboduovanie P+R terminálu v Tebou navrhovanej lokalite, ako aj logickú snahu mať terminál P+R čo najviac na periférii, tak Tebou navrhované umiestnenie je už v mieste, kde by si vylúčil možnosť variantného vedenia vlakov cez Keleti rendezőállomás v prípade nejakej mimoriadnosti, prípadne by si v prípade odklony zrušil obsluhu tejto zastávky.
Valec
Takže, ja by som nechal vlaky stáť kde sú, postavil parkovisko aj predĺženie ET a zvážil existenciu žel. zastávky na úrovni nadjazdu na Žabí majer (v polceste úseku Vajnory - Vinohrady). Tá by síce dnes obsluhovala len priemyselné časti v okolí (napr. aj vyriešila dostupnosť od Senca na Starú Vajnorskú), ale v budúcnosti by bola v križovaní s predĺženou Bojnickou, teda napojenie tak na Ružinov, ako aj Raču.