Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #227749:
a ako maju odbocit dolava podla teba? od praveho okraja vozovky?
Reply on: Max #227746:
Ale ako občasný automobilista som z cyklistov často zúfalý, ako nebezpečne jazdia a jazdia aj po tak frekventovaných uliciach a viacpruhových križovatkách, až to naháňa strach, na bielej čiare medzi jazdnými pruhmi, ja potom môžem ísť buď ako slimák za ním a zdržať prejazd cez križovatku, alebo sa ho pokúsiť obísť v strese, aby som nezachytil ani cyklistu ale ani auto v pruhu na opačnej strane... Podporujem budovanie cyklotrás, ale tam kde nie sú, je naozaj lepšie buď vôbec nejsť alebo zosadnúť z bicykla a prejsť po chodníku.
Viete, že pravdepodobnosť úmrtia anglického vojaka pri bojovom nasadení v Afganistane, Iraku, Sýrii - skrátka na blízkom východe - je výrazne nižšia ako pravdepodobnosť smrti na bicykli v Londýne?
Reply on: tomas.ryan #227743:
Zaostalym vychodom myslis napr. Nemecko, Francuzsko, alebo nejaky iny zapadoeuropsky stat kde k podobnym pripadom dochadzalo?
Reply on: tomas.ryan #227743:
... páchatelia by boli ľahko vystopovateľný. Ide o nominatív plurálu, takže VYSTOPOVATEĽNÍ!
Slováci, naučte sa konečne základné pravidlá pravopisu, prosím.
Reply on: Ike #227745:
Párkrát som skúšal ísť na bicykli po Šancovej počas pracovného dňa. Nič moc príjemné veru...
Reply on: AndyNO #227744:
Takže po ceste? ?
Reply on: Max #227742:
Určite nie po chodníku?
Reply on: Miro #227737:
A stačilo by tak málo... bikesharing stanice umiestniť pod kamery napojené na OOPZ, registráciu k bikesharingu naviazať na občiansky preukaz (ak nie je) a páchatelia by boli ľahko vystopovateľný.
Každopádne, čudujem sa potom že sa ako krajina neposunieme vpred a budeme stále na úrovni zaostalého východu.
Reply on: AndyNO #227740:
Kadiaľ majú vlastne jazdiť?
Reply on: AndyNO #227740:
Na to malo myslieť mesto pred tým, ako Bikesharing spustilo. Ale je to dobré, takto sa aspoň spustí lavína tlaku na to, aby mesto riešilo mestskú cyklodopravu a nedá sa už cúvnuť. Jedinou hrozbou sú zákazy ako riešenie, čo verím, že mesto nebude realizovať.
Reply on: 810zssk #227739:
Len pevne dúfam, že ľudia využívajúci Bikesharing ovládajú aj pravidlá cestnej premávky a nejazdia ako sa im zachce (jazda po chodníku, atď.)
Reply on: 3533 #227738:
Na to nepotrebujes aby boli vyrobene specialne pre Bratislavu, ale specialne pre bike sharing. Podobne problemy zial boli v mestach napriec Europou. Ja pevne dufam ze tie najrizikovejsie veci sa prevadzkovatelovi podari vyriesit (spevnit :)).

Inak som velmi poteseny zaujmom, videl som dnes na nich jazdit neuveritelne vela ludi a volne boli takmer vylucne tie pokazene biky. Zaujem zatial teda jednoznacne prevysuje ponuku, uvidime co dalsie dni - zatial je na cestach menej ako polovica bicyklov.
Reply on: Miro #227737:
Akože tie bicykle vyrobené špeciálne pre Bratislavu s úpravou proti grafittom, krádežiam a poškodeniu? ?
Reply on: Jak44 #227735:
Ale v 4 a 8 nie. Takze je sice fajn ze sa na to nevyflakli uplne, ale stale je to polovicata robota.
Nemozne sa stalo skutosnostou, v X3 je nahrana vylukova trasa ?
Ahojte, nevie niekto preco su dnes vypravene autobusy na linky 202, 207 a 211/1?
Zrejme Danko nedal inštrukcie, ako riešiť mimoriadne situácie. Namiesto sústredenia sa na dopravu managori ZSSK v poslednej dobe riešili náter lokomotív, predražené nákupy, zbytočnú marketingovú kampaň a SMS cestovné - pozostatok z minulého tisícročia.
Reply on: Ike #227712:
Na čo treba krízový manažment, keď sú to situácie, ktoré musí zvládnuť ten personál čo tam je a byť pripravený aj na tieto situácie? Na použitie najbližšej vlastnej zálohy alebo zálohy Carga treba extra manažment? Alebo aby traťováci boli pripravení na pohotovosť, resp. vyraziť v primeranom čase za nehodovou udalosťou treba manažment? Nestačil by skôr zdravý sedliacky rozum, snaha urobiť niečo pre spokojnosť zákazníkov v tej mizérií, keď sa stane nejaká mimoriadka? Ak mám toto v hlave na prvom mieste, tak nie je o čom. Ale čakáš, že ak majú ľudia podpriemerné platy, že sa za 500-600 čistého pretrhnú a navyše starí traťováci po 50ke, ktorý si pianko ide, lebo nevládze už? To je zas problém, že ŽSR nevie mladých ľudí pritiahnúť do svojich radov.

Inak posunovacia lokomotíva 721 k tej 671 aj došla, bohužiaľ nikoho nenapadlo, že 671 nemá adaptér na spriahanie. Len taký "detail", že zas niekto v ZSSK myslel na niečo iné ako mal, alebo nemyslel, pričom ten adaptér by mala mať každá súprava.

Balast o hentej trojici zlodejov s tisíckami zlodejov za chrbtom má priamy súvis so stavom dopravy a odpovedá zároveň na otázku, že prečo je naša doprava stále pozadu a priepasť medzi nami a ČR západom sa rozširuje, čo sa týka ŽI tak maďari nám unikajú tiež. O poliakoch sa neviem zodpovedne vyjadriť, tak som ticho, ale moderné EMJ a DMJ tam majú dlhšie ako my a ich počet narastá rýchlejšie ako u nás.

Nuž non-stop obviňujem manažment, pretože práve preto, že som robil tam, kde som robil, tak viem, že referenti a aj vedúci môžu každé ráno, doobedie a poobedie búchať na dvere vedenia, mať dobré nápady, vôľu a chuť no zbytočne, keď vedenie NECHCE VECI RIEŠIŤ! A toto oberie za pár rokov každého nadšenca o vôľu a chuť. Asi to poznáš. To som dal caps lock, pretože to zdôrazňujem, že na Slovensku nie je problém, že by sme nevedeli, alebo nemali čas alebo sa nedalo, ale ono sa nikomu NECHCE! Pretože kto chce, tak sa učí na chybách za pochodu, kto chce, tak čas si nájde a kto chce aby sa dalo, tak sa dá riešiť veci od 7h rána do 22h večera.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.