Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #227690:
No tak ale do ... (samé škaredé slová), tu: https://imhd.sk/ba/galeria-media/prispevok/811982/203536/Narodny-dopravca?&ref=ba%2Fdiskusna-tema%2F1%2FVseobecna-diskusia%3Fdfpi%3D227683 pani píše, že stoja už asi 170 minút a pred cca hodinou vypli prúd. ČIŽE ŽSR NEVIE 110 MINÚT, T.J. 2 HODINY VYPNÚŤ PRÚD V DANOM ÚSEKU? Ak áno, tak potom tí v ŽSR čo toto spôsobili sú zrelí na to aby dostali výpoveď a z vlastného cvakali ľuďom cestovné. Potom mi nejde do hlavy, že na čo sa hrajú ti idioti na personálnom, keď naberajú ľudí, čo majú takmer dvojhodinovú reakčnú dobu v krízovej situácií. Keby mali takého reakcie rušňovodiči, tak neviem ...
Reply on: pressburger #227660:
Najlepšie na Filiálke je, že nikto z predstavenstva ZSSK a ani GR a ani sám minister "šermiar-fóliovnikár" nevedia v akom stave Filiálka je ? Len príde demarš z MDV, že zajtra má byť predložený GVD s vlakmi na Filiáku, že ako sa bude jazdiť o pol roka ? Filiálka je celkovo veľmi zábavná záležitosť a ukážka toho, že ako to vyzerá na prd, keď sa v jednej veci rýpe mesto, kraj, štát (MDV) a ŽSR. Mesto tam chce ako inak nákupné centrum a nejaké apartmány, kraj chce stanicu, štát (MDV) kým sa zorientujú čo chcú, tak je pred voľbami alebo po volebnom období už a ŽSR len vydáva vyhlásenia, pretože nemá zmysel prerábať, dorábať a vyrábať nové projekty, keď sa to furt mení. Načo si robiť robotu a zabíjať čas s niečím, čo vlastne nemá zmysel? Radšej riešia údržbu a opravy infraštruktúry, i keď na to pokiaľ nedostanú peniaze a nabúra to nejaký havarijný stav, tak sú nahratí, čo aj slušnú časť roka sú. Bohužiaľ.
Reply on: falaise #227686:
Lenže aj dva ďalšie vlaky zostali zhasnuté, vypnuté na trati v tme, lebo proste nie je prúd. 4 hodiny tam stáli nad Mladou gardou uzamknutí bez prúdu, bez osvetlenia.
Reply on: Joyki #227685:
Treba si pozrieť včerajší program JOJ po 21.45
Reply on: Joyki #227685:
Dispečeri ZSSK ale aj ŽSR plus ich výpravcovia (musím dodať, že viem, že výpravcov má ŽSR a nie ZSSK, aby mi to tu niekto nevyhodil na oči) sú výkvet debility na železnici. Dispečeri ZSSK veselo pošlú vlak s ľuďmi na jazdu po 30 minútach odkedy je známa skutočnosť, že je úsek trate uzavretý a blbečkovia na ŽSR im to ani nejak nerozmlúvajú. Tí len prídu, dvihnú placku, vypravia vlak, postavia vlakovú cestu (neraz chybne, viď. nedávno Šurany, tak na 100 min zastavená doprava v stanici ...) a nech si jazdia dopravcovia ako chcú, načo myslieť? Veď myslenie bolí a také niečo, že predvídať 2-3 kroky vopred, to neexistuje ani u ŽSR a ani ZSSK v prevádzke. Česť výnimkám teda, ktorí sú za tie platy a prístup vedenia ozaj nadšenci a svoju šichtu odmakajú na 100%.

Dnes pre zmenu dispečer ZSSK exceloval opäť. REX1721 BA-PD čo mal z Leopoldova ísť o 7:37 došiel s meškaním 50 min a do odchodu mu nadelili ešte +30 min, keďže sa čakalo na Os 5021 z NR do Leopoldova, ktorý asi tiež meškal. Postupne sa blížil čas odchodu Os 5107 z Leopoldova do Nitry o 8:51. Tomu capli +5 min, potom +10min, lebo REX1721 idúci s meškaním 80 min asi musel ísť "načas". Už bolo 9:20 keď vlakvedúci 5107 behá po vlaku a oznamuje, že reko-šrot zo ŽOS Zvolen 757.015 na REX1721 skapal medzi Leopoldovom a Hlohovcom a trať je neprejazdná. Takže aspoň toto, čo mohol dispečer ZSSK spraviť správne a pustiť 5107 načas, tak totálne na celej čiare dosral a pustil ako prvý vlak u ktorého bolo totálne jedno, či pôjde 80 alebo 90 minút zmeškaný. Nechápem na základe čoho vyberajú dispečerov u ZSSK ale aj ŽSR, ktorí ovplyvňujú prevádzku, ale verím, že keby vyberali absolventov z pomocnej školy, tak to lepšie dopadne!
Reply on: falaise #227686:
O nesvojprávnosti oboch spomínaných organizácií myslím nikto nepochybuje.
Reply on: zakaznik #227683:
To si ŽSR aj ZSSK robia úplne p**u z ľudí? Však v momente ako mi vznikne situácia, že je strhnutá trolej, tak do pár minút telefonicky sa musí vlaková čata spojiť s výpravcom v stanici a ten dá pokyn na vypnutie úseku. Ak tam sú spadnuté troleje a nie je možné vlak vytiahnúť ale dá sa aspoň ľudí evakuovať cez iný vozeň, tak tam mali poslať personál alebo hasičov zavolať. 3 hodiny toto môže trvať len človeku, ktorý je nesvojprávny.
Reply on: zakaznik #227683:
Po 2,5 hod. na HLST im napadlo, že sa to dá obísť cez Nové Mesto. Ľudí neinformovali, tak ich informovali spolucestujúci, na čo informátorka v hale zareagovala tak, že nech zavadziame, neklameme. Napokon balík ľudí odviezla 500ročná súprava od S50 na Nové Mesto, kde nikto nebol, len nejakí posunovači, čo nevedeli, načo nás tam doviezli. Rušňovodičom skončili služby, výpravca nikde, žiadne hlásenie, žiadne súpravy. Po hodine prisavili súpravu a ja som sa dostal domov /25km/ za 5 hodín a 2 minúty.

Nikoho nezaujímalo, že vlaky vôbec nepremávajú smer Žilina a Nové Zámky medzi 20:00 a 0:30, ani náhradu nezabezpečili do Rače a Vajnor, lebo by tým pokazili striktne dané obehy. Tak obojsmerne všetko stálo skoro 5 hodín.

ZSSK preráža úplne dno.

Ranné S65 odrieknuté, meškania 30 - 70 min. v duchu "od 6:30 je premávka obnovená bez obmedzení".
Reply on: zakaznik #227683:
Náhodný dopravca
Reply on: S499.1023 #227678:
sak si zisti ak si taky mudry ze na kazdeho utocis.
Žilina vypísala výberové konanie na dva parciálne trolejbusy - http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/9/6/ilina-chce-parciln-trolejbusy ?
Reply on: omg123 #227677:
A tá určite vyrobila tú električku, že?
Reply on: S499.1023 #227676:
pouzi google ty lolo.inak samozrejme ta firma nema ani sidlo v oerlikone.
Reply on: omg123 #227675:
Daj link, ty lolo.
Reply on: S499.1023 #227672:
firma oerlikon stale este existuje LOL
Reply on: david1 #227671:
To nikdy nepochopíš, to je kombinácia ZSSK+ŽSR.?
Reply on: S499.1023 #227672:
s

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.