inac uz som rozmyslal aj nad tym ze pokial sa takto hybe auto pred elektrickou, tak z elektricky akoze vypadnut a mat v ruke nieco dostatocne ostre na oskretie laku/rozbitie okna, a tvarit sa len ze som sa pri vystupovani z elektricky potkol... otazne je ako by sa k takemuto postavili zaby (kedze auto tam v tom case nemalo co hladat)
Policajti boli viackrát žiadaní o súčinnosť pri objasňovaní týchto priestupkov na Blumentáli alebo na Kamennom námestí, ale nikdy neprejavili záujem to riešiť. Keďže policajti sú väčšinou autičkári, tak MHD im je iba na obtiaž.
Konečne BUS pruh aj v Lamači-neskoro, ale predsa. http://www.lamac.sk/?program=51&module_action__0__id_ci=167984
Škoda len, že sa na takéto veci nemyslí už pri projektovaní križovatiek a ciest, začína sa uvažovať až potom. Mohli ho ale potiahnuť až po zast. Pod násypom, miesta je tam (ako sa opravila cesta) až po žel. nadjazd dosť. Tým by sa ranné meškania MHD v Lamači výrazne skrátili max na 2 minútky.
volakedy v starych vozoch sa robilo, ze "nahodou" vypadlo vodicovi vyhybkove zelezo z vozidla rovno na takto prechadzajuce auto, bohuzial dnes napriklad na L3 kde su nove vozy toto nehrozi... ale inac zrovna na toto by bolo vhodne pouzit kameru a objektivnu zodpovednost a nie na prudenie vodicov za rychlost....
Linka 3 smerom na Šafárikovo námestie - konkrétne zastávka Kamenné námestie. Prosím Vás môžete tam postaviť policajta, nakoľko niektorí vodiči, ale aj cyklisti nevedia, že keď tam zastaví električka, tak majú ostať stáť. Oni ako také teľce idú aj pomedzi ľudí. Urobte s tým už konečne niečo.? ?
Ale dnes to vyzerá inak. Kedysi tam boli pánmi taxikári, dnes tiež občas stoja na tých K+R miestach, ale zvyčajne sa tam dá vždy nájsť miesto. Teda ja som zatiaľ vždy našiel.
Sú tam dva jazdné pásy, v jednom máš parkovanie na 5 minút, druhý slúži na okamžité naloženia vyloženie. Je potrebné povedať, že to robí tak asi jedno auto zo 40, ktoré na stanicu vojdú.
Ono fór je v tom, že tam K+R je. Ja tam chodievam po manželku a občas vybehnem aj na nástupište, hoci nemá žiadne kufre. Pointa je v tom, že to K+R je takmer vždy prázdne, čo je v kontakte s parking-anywhere-button-vodičmi, ktorí sú roztrúsení kade tade po kreténprintoch a blokujú MHD.
Aj keď to vyznačenie je urobené tak bratislavsky, jednak asi projektant asi nechcel, aby o tom niekto vedel a jednak to zaniká v reklamnej džungli.
Chcelo by to v priestore obratiska spraviť K+R (zastavenie na 3 minúty) a v strede obratiska zaviesť vysoko progresívnu sadzbu, ako to býva na letiskách - prvých 10 minút zadarmo, prvá polhodina za euro, ďalšia za dve etc., pričom by sa kontorlovali opakované vjazdy. Toto všetko sa dnes už dá riešiť technikou, má to každé modernejšie nákupné stredisko.
Len to postávanie na nelegálnych miestach by musela riešiť intenzívnym dozorom napr. hrdinská mestská polícia.
Máš pocit, že na stanicu chodia ľudia na záchod? Ja nenechám svoju manželku s dvoma deťmi a troma kuframi tlačiť sa do natrieskaného autobusu, ak to môžem vyriešiť inak.
TomJ