Toto je inak velmi dolezity detail ale zial sa nim vobec nikto nezaobera. Teraz ked uz to oznacovanie liniek trochu zacina mat zmysel by sa mali procesy prenastavit tak aby aj zamestnanci pracovali s IDS cislami nie licencnymi. To sa tyka aj vodicov. Lebo cestujuci sa prirodzene cislami liniek zacnu orientovat, tym smerom aj davaju otazky ale vodici nadalej robia "102401ku" a velmi casto ani sami netusia co za linku su.
Vsetky IT systemy aj sluzobne dokumenty (menovite CP) by mali zacat pracovat s cislami liniek. Nemalo by to byt take tazke updatnut (snad az na linky ktore su rozhodene do viac licencii, ale aj to by snad bolo riesitelne).
Co tak keby mesto odkupilo parkovisko pred Subclubom a spravilo to tam? Alebo upravit Fajnorovo nabrezie pre autobusy? Alebo si prenajat/odkupit cast parkoviska pri Eurovea medzi Malou Scenou a Nove SND? Alebo ich vychadzovat na Zupnom namesti (hned za odbockou so Zochovou) pri MinSpravodlivosti?
A mozes sa pokusat o sarkazmus kolko chces, ale nepamatam si, zeby tato znacka ( https://goo.gl/MtMVqL ) znamenala, ze plati aj pred nou (resp. nevidim tam dodatkovu informaciu).
Ano, v normalnej krajine/meste by to vyriesili, ale rovnako ak by blokovali zastavku tak, ako popisuje Error, tak by nabehlo Mestapo alebo Statna Vymahacska a zacala stopovat a davata pokuty.
Ale vazne.. suhlasim ze stav pod mostom nie je idealny, lenze co ine navrhujes? Kde inde zriadit plochu pre turisticke busy, ak ju nechceme uplne zrusit?
Na zastávku Most SNP na nábreží smer Nivy by bolo treba dať zákaz státia turistickým busom. Dnes to tam nejakí inteligentní Rumuni a Moldavci celé zabrali, potom sa ešte pridal Regiojed stojac na prechode pre chodcov a MHD si mohla počkať. Retardácia toto, namiesto aby turistov vyložili a pálili niekam do hája tam budú štvrťhodinu vyčkávať kým sa všetci pokochajú...
Ja vždy ak takto cestujem, že doplácam v hotovosti, tak poviem tam a tam na doplatok...a pokiaľ máš na tej karte kredit v el. peňaženke, tak by to automaticky malo spraviť, to, že platíš iba za BA...
Chcem sa spýtať, čo presne povedať vodičovi Slovak Lines, keď chcem ísť z Vrančovičovej do Stupavy? Mám zaplatenú električenku pre Bratislavu (100+101), takže počítam, že po Záhorskú Bystricu mi platí a doplácam len úsek medzi Záhorskou a Stupavou. Každý krát platím plné cestovné, neviete mi to prosím dakto objasniť? Ďakujem.
Tak narýchlo som tam našiel podľa mňa zlepšenie pre linku C v MHD Malacky, vždy keď som cestoval k nemocnici, som si hovoril koho napadlo dať mhd k nemocnici 5 minút po prímestskom spoji SL smer Pl. Podhradie, v meste som potom videl, že v spoji mhd smer nemocnica cestovali max. dvaja. A pri nemocnici vystupuje aj 10 ľudí, ktorí zapĺňajú prímestské spoje. Koľko ľudí nastúpi pri Tescu, to neviem lebo vždy som išiel radšej na to čo išlo prvé. Teraz pôjdu spoje mhd 3-5 minút pred prímestskymi spojmi. Po novom bude viac miesta pre tých, ktorí necestujú len po meste Malacky.
V principe ide o to ze sa nikomu nechcelo babrat s licenciami. Suhlasim ze vzhladom na zmenu tras atd by bolo vhodnejsie ich prevydat podla liniek IDS.
Vratim sa do Bratislavy z Prahy, prve co vidim ze hlasenia nie je pocut ani na zeleznicnych staniciach INISS, ani BUSE v MHD, zastavka Cintorin Raca pre vozy s BUSE BS 100 neexistuje ani ako zastavka ani ako hlasenie, zmena linky sa vyhlasuje revom do voza...
Asi som si moc zvykol na nieco, co funguje dobre. Skoda no.
102412;102413 sú IDS linky 715;727;737 a 1024014 je čisto 727 je to celkom chaos ale snáď sa to postupne uprace, a začnú aj v rámci komunikácie používať IDS číslovanie,lebo na infolinke sa po dotaze na meškajúci spoj 727/xx žiadali upresnenie o aký spoj sa jedná (číslo licencie alebo presný cieľ)
Škoda tiež, že tie linky neoznačili podľa liniek IDS. Pokiaľ sa nemýlim, tak už asi 3 roky platí vyhláška ministerstva - tzv. číselník autobusových liniek, ktorý legislatívne umožňuje licenčné čísla liniek v tvare 010xxx pre linky IDS (s číslicou "1" na druhej pozícii pre linky v BA kraji). Ak je to inak, opravte ma prosím.
V tom zozname vidím takto označenú jedinú linku č. 010559 (zrejme predtým neexistovala vhodná alternatíva podobne trasovanej linky so starým číslovaním....). Prečo ale potom nemohli označiť takto všetky linky podľa skutočných IDS liniek, to naozaj nepochopím.. Napr. IDS linka 727 je rozhádzaná až do dvoch licenčných označení 102413 a 102414, pričom na linke 102413 sú aj spoje linky 737. Veľmi neprehľadné.
Podla mojho nazoru by v Bratislavskom kraji nemal byt nikde nikdy interval horsi ako dve hodiny (okrem naozaj nocnych hodin ~23-04, v bratislavskej aglomeracii 01-04).
Presne. Spomínam si, ako sme niekedy okolo roku 1995 išli v sobotu doobeda v príšernej horúčave pešo z Rousínova do Olšan ku pštrosovi, lebo tam proste nič nejazdilo. Aj keď práve tam by to ešte znieslo zlepšenie, štyri spoje za deň sú málo, hoci oproti nule v sobotu a dvom v nedeľu pred IDS JMK to zlepšenie je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.