Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: akela #226733:
Skvelý nápad! Ja som mal trochu menej ambicióznejší - navrhoval som, aby z letiska Kuchyňa v 20 minútovom takte premávalo jedno ATR-42 na BTS ako linka F20, ale do 3 dní mi boli zaklopať traja muži v čiernych oblekoch, kravatách a so slnečnými okuliarmi, prezentujúc sa ako "jasperáci" a vyhrážali sa mi, že ešte raz verejne prídem s takýmto nápadom, tak ma uviažu na nárazník posledného vozňa typu Bc na osobáku idúceho z Hlavnej stanice aby som sa pozeral do očí smutných a vydesených cestujúcich, ktorým práve zdrhol vlak.

Aby to nebolo všetko, pri vchodových dverách som našiel asi 20 cm dlhý kus koľajnice, takže ma hľadal aj druhý mafiánsky klan, pričom na polícii mi vysvetlili, že toto je neklamný podpis brutálnej a krvilačnej skupiny tzv. kubáčkovcov, ktorí sú členmi medzinárodnej organizovanej skupiny #maketrainsgreatagain a pri poslednej nehode autobusu údajne vyhlásili, že v dohľadnom čase by všetky autobusové linky mohli byť nahradené železničnými. A dokonca v takte ?
Reply on: akela #226733:
Ja by som privítal integrovaný propeler.
Reply on: Solider #226732:
Ono moze byt problem aj v znaceni pri operativkach, kedze v case, ked L2 nesla na zst nm (tusim zamrznute vyhybky, ci co to bolo), tak vonkajsi transparent ukazoval vozovna jd, ale vnutri aj za polusom veselo rolovalo v zastavkach “zatisie-zstnm”. A teraz sa ako cestujuci vyznaj...

Konečne čerešnička na torte integrácie hromadnej dopravy v Bratislave. To kubáčkovci nepodporia lebo ani jeden lodný prístav nebude v nadväznosti na železničnú stanicu alebo zastávku a to nie je ich kafé. No a jaspersáci budú musieť poriadne prekrútiť parametre pre ekonomické hodnotenie aby to (ne)vyšlo. Šanca aby sa aj nejaký bratislavský pltník mohol zapojiť do diskusie na IMHD. Kandidáti na funkcie v samospráve Droba, Nesrovnal, Vallo, Lišková, Kratochvílová sa začnú predbiehať kto dá väčšiu podporu

https://www.bakurier.sk/doprava-a-parkovanie/clanok-bsk-riecna-doprava-po-dunaji-na-uzemi-kraja-by-mohla-byt-realna
Reply on: 3pa3ck3 #226667:
Príčina je taká, že ľudia sa nepozerajú na ciele na tabuliach a nastupujú do hocičoho, čo príde (aj do označenej autoškoly alebo do havarovaných električiek s porozbíjanými oknami a dverami) a potom, keď električka odbočí mimo nejakú vopred predikovanú trasu, tak sú prekvapení, že deviatka môže ísť aj do vozovne.
Vlakove CP podla mna vobec nie su neprehladne. Staci vyhodit R, RR, EC, IC. Poznamky su len X a 11-vo vianocnom obdobi ide denne, alebo 6/7.
Reply on: Valec #226728:
Tak ale od optimalizacie ocakavam prave to ze tie zlozite linky ako 740 (alebo 250) uprace, bud zredukovanim poctu variantov trasy, alebo ich rozdelenim na viac liniek. V dnesnom stave si MHD-ckovy format neviem predstavit na nicom okrem 525.
Reply on: 810zssk #226723:
Aj u nás sú linky (v súčasnej dobe napr. 725) kde si takýto formát viem bez problémov predstaviť. Na druhej strane sú linky (740), kde si ho predstaviť neviem dnes ani do budúcnosti.
Reply on: 810zssk #226725:
Keď už máme časovú tarifu, tak nemali by sa uvádzať časy platné pre daný spoj? Takto, keď sa zverejňujú najdlhšie, sa môže stať, že večer alebo cez víkend si cestujúci musí kúpiť dlhší lístok ako by mu reálne postačoval.
Reply on: Blava01023 #226665:
L9
Dojazd do vozovne s cestujúcimi po ŽST Vinohrady.
L6
Výjazd na svoju trasu z vozovne.
Reply on: CePo #226724:
Samostatne stlpce si predstavujem len pre zachadzky, nie pre rozne chronometraze pocas dna, to by samozrejme bolo peklicko 🙂
Reply on: 810zssk #226722:
Ano, ten format je velmi pekny, avsak jazdna doba v ramci stlpca sa moze aj tak lisit. Aspon teda u nasich dopravcov to tak je bezne. Ak by si chcel mat exaktnu jazdnu dobu pre kazdy spoj, tak aj obycajna DPB linka 39 ti skonci s niekolkymi stlpcami. To nehovorim o takej 37, ktora ma hlavnu trasu, 2 zachadzkove a rozne chrono pocas dna / tyzdna.

Takze ak by mala byt chrono vedla stlpcov, tak bud by bola maximalna mozna ako je teraz alebo rozsah od-do. Inak by to bolo prilis vela stlpcov a zbytocne neprehladne.

U mna zatial vyhrava linka s 18 spojmi a 14 roznymi trasami (stlpcami) ?
Reply on: Valec #226714:
Vo mnohych skandinavskych systemoch sa vobec nijak nerozlisuju mestske a primestske linky, cize aj CP su rovnake.
Reply on: CePo #226721:
Toto bolo kedysi strasne pekne riesene na kodanskych CP, ktore mali asi najlepsie vyznacenie zachadzok ake som videl. Zial uz format zmenili a neviem tie stare najst 😞

Princip bol ze ak mala linka viac variantov trasy, vedla zoznamu zastavok boli stlpce pre kazdy variant oznacene pismenom ktore zodpovedalo poznamke v CP a v nich bolo vyznacene kde dany varian trasy stoji a aka je jazdna doba. Vyhodou bolo ze aj absolutne neznaly (a jazyk neovladajuci) clovek vedel pochopit kade ktory variant ide, na rozdiel od textovych poznamok.
Reply on: Viko #226720:
Myslim, ze viacero stlpcov s chrono by uz bolo neprehladne pre bezneho cestujuceho. Ale existuju aj ine sposoby ako dosiahnut zelany vysledok a na niecom pracujeme. Este chvilu potrva, nez to bude verejne dostupne.
Reply on: CePo #226711:
Bol by problém doprogramovať tabuľku tak, aby sa pri tomto type liniek dali vyplniť dva-tri stĺpce minutáží v závislosti od zastávok? Prípadne v záhlaví označené rovnakou poznámkou ako daný spoj, aby to bolo hneď jasné?
Reply on: CePo #226711:
A presne o tom celý čas hovorím. ?
Reply on: 810zssk #226706:
No vidíš, a celá diskusia odštartovala porovnaním s práve týmto:
https://www.idsbk.sk/download/B20180615T000000016.pdf

Len, neviem prečo, si každý pod tabuľkovým prehľadom predstaví práve linku 102418.
Reply on: kecho #226702:
To ťa sklamem, v BID nie je za tvorbu CP nikto platený, keďže BID netvorí cestovné poriadky. Takže sa pracuje s tým, čo je k dispozícii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.