Reply on: Mike #225990:
Ja si ich ešte na zastávkach pamätám aj z Petržalky, takže minimálne do polovice 80tych sa používali. Tipujem, že k zmene prišlo spolu s ostatnými zmenami (linkové tabule, číslovanie vozidiel...).Posledné kruhové terčíky zostali na dnešnej električkovej zastávke Saleziáni smer Ružinov, kde boli skryté vytočením pod "značku" električky. Vtedy som ešte nemal odvahu ísť si ich odmontovať.
Mirtschi
Vo Viedni čo si pamätám je to tak, že na hbf pre dialkovú a časť regionálnej dopravy (smery Bratislava, Šoproň) sú nástupištia hore na poschodí a potom dalšie ešte v podzemí ( napr. smer Wiener Neustadt).
Každopádne ideální stav je aby sa dalo v rámci jednej stanice, alebo v pešej dostupnosti prestupovať s regionálnej dopravy na dialkovú, čo sa v případě Filiálky nedá splniť. Už sa tu nedávno popísalo toho... Vlak ťa vyhodí na Filiálke a chceš pokračovať smer Brno/Břeclav... A stále si stojím za tým, nech sa dajú do poriadku už existujúce stanice a potom nech sa stavajú z verejných zdrojov nové. Ja len vždy mám pocit, ako prídem vlakom do Bratislavy na Hlavnú, že ako keby to bola stanica pre nejaké max.10-20 tisícové okresné mesto a nie hlavné mesto štátu! Už len vždycky tá tlačenica do tých úzkych dverí z prvého nástupišťa, eskalátory, výťahy veškeré žádné...To už fakt Břeclav je na tom lepšie.