Reply on: Mike #225990:
Ja si ich ešte na zastávkach pamätám aj z Petržalky, takže minimálne do polovice 80tych sa používali. Tipujem, že k zmene prišlo spolu s ostatnými zmenami (linkové tabule, číslovanie vozidiel...).Posledné kruhové terčíky zostali na dnešnej električkovej zastávke Saleziáni smer Ružinov, kde boli skryté vytočením pod "značku" električky. Vtedy som ešte nemal odvahu ísť si ich odmontovať.
Kanarcan
Čítanie s porozumením Vám niečo hovorí? Pri tom, ako je postavená hlavná stanica, jej využívanie na štýl hlavovej je nezmysel.
Pre celu zapadnu cast mesta aj centrum je Hlavna stanica PODSTATNE lepsia. Pre Petrzalku do nejakej miery tiez.
Hlavne že západná časť má niekoľko priamych spojení s Trnavským mýtom (4,9,63,64,204,209) na rozdiel od hlavnej stanice (32).
Odstrelit prakticky cele zapadne Slovensko od Prahy je podla teba v poriadku?
Presne tento argument so čakal. Asi len toľko. Aj vo Viedni je celá časť na západ od Viedne, ako ste to krásne nazvali, odstrelná od spojenia s Grazom, Budapešťou aj Prahou. Ďalšia vec, koľko ľudí denne chodí do Prahy, resp. do Čiech, tak že prichádzajú Os/Rex do BA? Píšete o tom, ako by sa jednalo o tisíce ľudí denne.
Ale tak mne je to v podstate jedno, ja vydržím aj s Filiálkou aj bez Filiálky. Som zvyknutý na ďaleko ďaleko horšie možnosti prestupu vlak - vlak v mestách, ktoré tu všetci považujú za dogmy.