Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nevie niekto ci dnes bola 3184 na 43 ?? Videl som ju stat na patronke, ale sa mi nexelo uz ist pozriet dopredu na cislo (mal som uz v nohach 70km...). Je mozne ze to bola 43, lebo pri Voj.nem. stala 38... A ak by bola tak potom uz nejazdia za sebou dve 43, lebo jedna bola zrovna na zel.studnicke vtedy...
Vcera som videl na voze 1813 na linke 86 funkcny novy system vypisovania. Teda chcem povedat, ze vypisoval aj druhy riadok - menili sa tam najblizsie zastavky....
Este v tuto hlboku noc mam pre vas 2 zaujimavosti zo vcera:
- vozen 1702 premaval na linke 20/5 ( myslim, ze po prvykrat na tejto linke )
- vozen c. 2811 vypadol na linke c. 83, ale neviem ci na celu sluzbu, alebo iba docasne, nahradil ho vozen c. 2826

d3k0: Od buduceho utorka by som mal mat od skoly pokoj, takze ti dam vediet uplne presne.
COLOR>>> 15Tr na 210 je dost bezne...Okrem
prac. dni 🙂

Nepto>>> Tvoja stranka je o "moc lepsia" :-)))

A k udrzbe>>> Sa mi zda, ze v SAD sa o svoje BUSy
staraju o MOC lepsie ako v MHD. Ja si vlastne
ani nespominam na zly BUS a ak aj hej, uz nejazdi 🙂
Skoro vsetky so uz zrekonstruovane a nejsu problemy.
Snad len stare ikarusy su troska pozadu, ale uz
ich asi nerchavaju len dozit.Snad by si MHD
mohlo zobrat priklad....Ale to asi neni realne, lebo
v nasej MHD su "najmudrejsi ludia v celej SR".
Aspon tak to vidim z prispevkov, ktore tu citavam
🙂
all>
dnes som videl 7053! Konecne vysla z ustrednych dielni. Bola na linke 14/?, ani som ju neodfotil (vysla by blba fotka), ale SMSku dostal d3k0, ktory (snad) poslal Petra P. aby ju cvakol. HE! Inac ma aj kozenku na oknach a vyzera ako nova tak ju usime odfotit kym ju najake sproste hovado nepocmara.
Beus> a nebol si hladny ?? :-)))))))))
Mozno to bol prvy prepusteny rusnovodic, ktory si zvykol ze uz nepotrebuje vypravcu 🙂
Skoro by som bol zabudol - predvcerom som vyvaloval oci - 4204 po generalke (ak to vobec je povodny voz) a JAZDI (na rozdiel od 4304, ktora je po generalke hodne dlho a este stale na nu nechcu dat papiere), ma novu SPZ - BA 691FO (ak som dobre videl) a nevsimol som si (ne)dymovost skiel. Ak to niekto vie vysvetlit, tak som zvedavy ;))
Dalsia vec - vcera vecer (okolo 20:00) som sa viezol z Dolniakov 6312 na 201/10. Vodic si zasluzi velku pochvalu - jazdil velmi plynule a s citom, nesklbal ako poniektori, no pritom vobec nesiel pomaly. Bol maximalne ohladuplny k cestujucim - na jednej zastavke cakal nejakeho dost zdaleka dobiehajuceho chalana, v obluku na Komarovskej zas zbadal, ze niekde v dialke za nim je 97-cka, tak pockal asi 2 minuty kym prisla a otvorila dvere aby ludia z nej mohli preskocit, na dalsej zastavke zas nastupoval nejaky dedo o palici s problemami so stabilitou, tak po zavreti dveri (napriek tomu ze mal prazdnu cestu) este pockal, kym sa nejako vsuka dnu a premiestni ku sedadlu, az potom sa velmi jemnucko pohol... pritom nemeskal, ani nesiel nejak pomaly. Zasluzil by si minimalne zdvihnut premie, a ostatni by si z neho mali brat vzor ;))
Este si zanadavam (mam blbu naladu). 😉
Pretoze vobec nechapem tance DPB okolo zverejnenia svojich databazach. Mali by byt skor radi, ze im vobec niekto je ocohtny nieco zadarmo spravit a nie mu hadzat polena pod nohy. Keby sa zivili poskytovanim informacii, co odkial a kam ide, nepoviem, ale takto...? Pripadne nech prikazu vsetkym, co nieco spravit, aby pri vypise vysledkov zdoraznili "nemame nic spolocne s DPB a je to neoficialne".
(A som si ulavil a aj to na nic nebolo.)
#2243, #2244: tie sedadla su sice na ... nic, ale mam pocit, ze ludia tunak si ani nic lepsie nezasluzia. Ved najma tie karosacke priam pritahuju male aj velke (viac ako 18 rokov) deti, ktore fakt nemozu odolat, aby si do nich nerypli. A potom to vyzera ako v Piestanoch v tej C 741ke. Co sa tyka tych laminatovych (T3, K2) tak su asi najlepsie a divim sa, ze Tambus aspon trosku nespravil tie sedadla "ergonomicke", hned by sa na tom lepsie drzalo nez na plochej doske.
Andy: Tu ide o to, ze 3189 je Karosa a na 51ke je obvykle SOR. Hlavne, ze SORy teraz vypravuju na 76ku...
Prosim vas, moze mi niekto vysvetlit co je na tom, ze nejake vozidlo neide jeden den na tej linke kde chodi stale, ale inde? Ja nechapem.. Ved kazdemu je jedno, ci ide 1234 alebo 2345...
a 3189 na 51.. ano, je to na hlavu
Preco zrekonstruovane busy sluzia ako zalohy ? Nie je to postavene na hlavu ? V pondelok bola 3187 ako zaloha na Kuklovskej, a to ani nema digitalny display...
Tan bus s reklamou OMV = 2409
s tym s tebou []c musim suhlasit, stare 280ky bez udrzby vydrzia naozaj najviacej :-))

hmmm 23?? urcite nie je TAMbus... TAMy maju evidencka ?4?? klbate a 37?? kratke 23xx by bola Karosa bud s MAN alebo Renault motorom. Ale tie tiez vedia obcas od motora dobre kurit, hlavne ak im nenaleju chladiacu kvapalinu (co sa im v dielnach stava:-)))
a co sa tyka sedadiel v TAMoch, konkretne tych drevenych, fakt je, ze v kazdej zakrute ta na nom vynesie niekam a ked brzdi tak sa zosmyknes aj na zem... proste tie sedadla nie su pohodlne. Co sa ale ich udrzby tyka, tak su urcite pre bratislavsku MHD jedny z najvhodnejsich (lepsie na tom su leda ak tie laminatove v elektrickach K2 a T3, a tie sa ani tolko neklzu :-)))
#2226 k tomu excelentnemu vnutornemu kureniu : skus si sadnut dozadu do patky v TAM buse 23?? (OMV) a tam sa da vychutnat kurenie ,ked je rano 25°C vonku a 35 vo vnutri . Zaujimave je to predovsetkym na l. 59 - zastavka a teda aj vetranie kazdych 5km 🙂 .Aspon je to ...
Ako je mozne ,ze 11 ludi z 10 nadava na sedadla v TAMoch a pritom ak sa nahodou vyskytnu nejake lepsej kvality ,hadajte co z nich po kratkej dobe pouzivania ostane . A este k tomu nadherny interier ,ktory prekaza chudakom ak je nahodou cisty(biely)-hned je zhovadeny haluznymi gekmi :-((
d3ko: Plz sprav si nieco s mailovou schrankou, uz tyzden mi to hlasi "User quota exceeded"

si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno. 😞
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.
tak naco sa cpe? takychto ludi neznasam, jazdia si po meste 120km/h. pamatate sa na asi tri tyzdne stare televizne noviny? prve co som povedal ze "tak jej treba zenska stupidna" - pri PKO bola vtedy havarka. ako keby bola dolezita rychlost - aj tak ho (mozno) zastavia semafory.
Caute, ja len chcem povedat, ze vcera vecer som videl mensiu havarku na Vajnorskej. Isla elektricka smerom von z mesta (7741-2) a vedla nej isla biela felicia. Asi 10 metrov pred krizovatkou felicia slabsie narazila do elektricky, ale vyzeralo to, ze ma poskodene iba zrkadlo a elektricke sa nic nestalo... Ale bolo pocut ranu. Ked som odchadzal 201kou z trnavskeho myta, tak tam uz stali 4 supravy elektriciek, policajti a nehody dpb. P.S. Chudak vodic felicie (ta hanba ze on zavinil odstavku elektriciek...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.