Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PvvS #22501:
Absolutny suhlas. 🙂

Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":

- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."

Bez komentara.
Reply on: Sarko #22518:

1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Reply on: Sarko #22503:
Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Reply on: S499.1023 #22515:

Žiaľ, naposledy som bol v BA minulý týždeň a ver mi, nie je sa čím chváliť...

Re #22514:
To chceš naznačiť, že DPB je normálny DP a funguje každučičká špirála? 🙂
Reply on: Papyr #22500:
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Reply on: fobust #22490:
Rýchliková laminátka nebola S699.0, rýchliková laminátka bola S499.1.
Reply on: Sarko #22486:
A aby som nezabudol, v ktorom meste okrem KE sú ešte trate v podstatne horšom stave než kedysi? Ani len v Bratislave nie, opak je pravdou!
Reply on: Sarko #22486:
V normálnych DP také nebýva, že nefunguje špirála. A čo má kvalita tratí so sedačkou? Si myslíš, že koženka Ťa tak odpruží, že si ušetríš chrbticu?
I.
Reply on: Spectre #22479:
Ty jazdíš ako vlk v električke osem či desať hodí v kuse? Kukáš pritom do zrkadla, mačkáš gombíky a tak?
Reply on: COLOR #22471:
Tie totiž nevyrába Elektroline ale Steamline:-).
I.
Reply on: Andy #22497:
Heeeeej... ale aj ja by som chcel Ikarus C83 !!!! 🙂

Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.

Re #22501 PvvS: Velmi dobre, velmi dobre .... 😃

Re #22503 Sarko: To, co spominas, cize obnovenie seriovej velkovyroby T3 bol po tramvaji RT6N1 najvacsi omyl v dejinach CKD.
re #22307 qwix: ake prepasovanie??? Ved to bol normalny, SBSkarom odobreny vstup do vozovne Jurajov Dvor. ;-P

re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"? 😞

re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
Reply on: ufo #22508:
Veľmi pekne si to napísal 🙂
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro 🙂 Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Reply on: Vladimír #22488:
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. 🙂 Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.

Re #22497 Andy: Zvelicujes a prekrucas.

Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.
Reply on: Vladimír #22505:

Viem. Ja som sa len chytil toho, čo si napísal, takže od druhého odstavca to ber tak, že je to určené ostatným.
Reply on: Sarko #22503:
Mne je tá história predsa jasná. Hovorili sme o tom už mnohokrát.
Reply on: J #22498:

V tom plechovom kuželi pod laminátovým kornútkom sa nachádza špirála, ktorá sa nahrieva ako odpor a vyhrieva ich.
Reply on: Vladimír #22488:

Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).

Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!

V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.

Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!
Reply on: Papyr #22500:
Mno a jakej je rozdil mezi B731 a B951 to sou oba stejny vozy , jenom jiny cela

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.