Co sa tej chyby tyka, ono by vobec nebolo odveci keby tie spoje do VW naozaj jazdili cez Zahorsku Bystricu. Akurat teda v ZB by som ich nechal stat na Zahorskej, nie Krcoch, nech sa zbytocne nekrutia.
no veď, koľko el. tratí sa postavilo za sociku a koľko od 89teho? A to boli, okrem Ftáčnika, samí prepytujem pravicoví primátori. Čo spravili pre dopravu v BA?, ešte aj stavbu metra zastavili. Ako dlho sme čakali, kým dokončili starý most? a to ho ešte muselo mesto prevziať nedokončený a potom sa tajne dorábal. Ako dlho budeme čakať na električku do Janíkovho dvora? Mesto sa zahusťuje, samé nové štvrte a riešenie dopravy stagnuje. Vidíte nejaký rozdiel? To nie je o pravici a ľavici to je o ľuďoch.
Nevyjadril som sa úplne presne. Myslel som to tak, že každý si presadil niečo. Okrem cestujúceho, ten bol postavený pred hotovú vec akceptovať guláš pod pokrievkou jednotného CL. Napokon, ani jeden z troch objednávateľov sa netvári, že by o IDS mal záujem.
Neviete náhodou, linka 260 (Slovak Lines) nielen podľa CP, ale aj reálne obsluhuje pôvodnú zastávku Opletalova? Teda iba MHD bola presmerovaná k VW5? ? Mám podozrenie, že je to tak.
A na pôvodnej konečnej Opletalova je pre Slovak Lines naďalej zastávka ALEBO tam vodič iba prestávkuje, a teda nástupište a výstupište je až na zastávke Paulinské?
Prekvapilo ma aj to, že na openstreetmap ani öpnvkarte.de nevidím zakreslené tieto 3-krát denne premávajúce spoje linky 260 do priemyselnej oblasti DNV. A na tejto mapke je nesprávne zakreslená ako linka 245: https://www.idsbk.sk/download/1703151027T1dszo.pdf Podľa nej ide cez Záhorskú Bystricu, ale v skutočnosti do / zo Stupavy ide okolo hotela Carpatia (Poľný mlyn).
810zssk