Reply on: Mhr1 #224844:
Súhlasím.A dodám: nevieme, čo je skôr, či sliepka, či vajce. Čie je najprv potrebný dopyt a potom stavať metro, alebo keby sa v časoch, keď bola výstavba metra jednoduchšia, metro postavilo a jeho trasy by potom kopíroval územný rozvoj.
Tiež nevieme, ako by sa na na enormne zvýšené náklady, ktoré by platilo mesto Bratislava, pozeralo v zmysle alokácie daní z pridanej hodnoty a či by sa konečne riešilo, že per capita je Bratislava chudobné mesto a úroveň MHD je relatívne zázrak.
Ale keď dnes vidím ako sa udržiavajú mestské dráhy, aká je neochota stavať spojky, ako sa udržiavajú verejné priestory a hlavne do akého štádia sme nechali zájsť tunel pod hradom, tak mám obavy, že metro by dnes bolo trochu dosť na príťaž.
Také metro by totiž priestorov typu Trnavské mýto malo niekoľko. Zároveň by mesto muselo politiku podpory verejnej dopravy vrátane PZ SR myslieť smrteľne vážne. Tiež by DPB musel byť flexibilnejší v prípade porúch. A v neposlednom rade by to chcelo cestujúcich.
Súhlasím s tým, že namiesto úvah o metre by sa mali stavať električkové trate - najmä tangenciálne. Mrva si to ako predstavuje, že dnes natočí video, ktoré zavesí na FB, spýta sa svojich fanúšikov a zajtra sa začne stavať? Predsa musí byť nejaká koncepcia.
VLK