Smerom na Antolsku by sa musela preradovat, smerom do Ovsista nie.
Inak ak si dobre spominam, dovodom pre vytvorenie zastavky L88 na nadjazde v roku 2009 (vtedajsi nazov Rontgenova, dnes Gercenova) bolo umoznenie lepsieho pesieho pristupu na Petrzalsku stanicu bez prestupu, kedze listok s najkratsou platnostou bol vtedy neprestupny. To sa L99 netykalo, kedze ta zastavovala priamo pri stanici.
Smerom na Antolsku by to tam podla mna stat mohlo, je to blizsie k niektorym domom, podla mna nie uplne zanedbatelne. Smerom do Ovsista plati co pises.
Ďakujem za odpoveď. Akurát nechápem, prečo mi niekto musel dať mínus za moju pôvodnú otázku. Nikoho nepresviedčam, len som sa pýtal. To už fakt nechápem, komu prekáža slušne formulovaná otázka, ktorá rozhodne nie je mimo témy...
Áno. Pojem vznikol skrátením pôvodného "vlčák". To vzniklo pravdepodobne tak, že keď cestujúci dobiehajú na spoj a dychčia s vyplazeným jazykom tak pripomínajú psa (napr. vlčiak).
Tuší niekto, prečo L99 nezastavuje na Gercenovej? Je na to nejaký rozumný dôvod? 99-ka predsa nie je žiadny express, ale naopak je to "vyhliadková" linka. Na čo je dobré, že takouto zastávkou prechádza bez zastavenia? Vďaka za odpovede...
Ja niekde píšem, že podľa mňa má vodič zanášať do svojej činnosti intelektuálny level? ? v úvode diskutujem sám so sebou (dávam na stôl možnosti, ktoré komentujem), ale záver je myslím jasný. Dispečing a pravidlá. ?
Však reálne, koľko ľudí si kúpi lístok u vodiča, ak prestupuje z iného spoja? Inak, v IDS JMK ich vlastne ani nepočítajú, takže podľa Ámosovho návrhu #224412) by vodič za prestupujúcich nedostal nič - rovnaké nič ako keby ich nepočkal.
Ešte tak rozmýšľam... ak si cestujúci kúpi lístok za (čo ja viem 40 Kč) a počas cesty 5x prestúpi v rámci garantovaného prestupu, tak štvrtina cestovného bude vlastne len bonusom vodičovi. To by sa tá ekonomika dopravy veľmi rýchlo rozpadla.
(samozrejme beriem, že tie sumy sú len ilustračné, ide ale o princíp)
Vodič nemá čo zanášať do svojej činnosti "intelektuálny level" (ukrutný newspeak!). Vodič má mať jasne dané pravidlá.
Inak je pozoruhodné, ako v jednom príspevku neguješ sám seba - dané by mal riešiť dispečing vs. inteleltkuálny level vodiča, ktorý sa na základe svojej spoločensko-politickej zodpovednosti rozhodne počkať,
Ike