Prepac, ale nie je v podstate to, co navrhujes, system, ze zaplatime predavacke viac za kazdu dobre vykonanu tranzakciu na pokladni pocas ranneho a poobedneho navalu, kde jej nebude chybat hotovost v kase, lebo ma viac prace ako predavacka pocas dna ci neskoro vecer?
Nie, to je presne to co navrhujes. Ked mas garantovany prestup, je zakladna povinnost vodica na ten prestup cakay, presne tak ako je za inych okolnosti jeho zakladnou povinnostou ist podla cestovneho poriadku. Tak ako je povinnostou pokladnicky prijat platbu kartou aj ked je s tym subjektivne viac roboty.
A zvasty o slovenskych skostnatelych molochoch si nechaj. Robil som v styroch krajinach v zapadnej Europe a nikde, NIKDE nie je vodic plateny extra podla toho ci pocka na prestup alebo nie. A uz duplom nie podla toho, kolko biomasy prevezie alebo neprevezie. Vodic ma odjazdit, co je mu nariadene, nie rozhodovat si sam ci sa bude unuvat cakat alebo nie.
Inak mam take podozrenie, ze ty si sam uvedomujes, aku si tresol kravinu, tak bud chlap a priznaj si to.
Ale to je predsa samozrejme. Ale da sa vymysliet, ako sa vykonnostna zlozka do mzdy prietnut da.
Mna len doneba vzdy vytaca toto modrogumne neda sa, ktore sa stale viac rozsiruje aj na tomto web. Miesto diskutovania, ako by to islo sa proste veri, ze existujuci system vyplacania vodicov, je najlepsi mozny.
To asi preto, ze uz tusim vacsina tu diskutujucich pre ten moloch pracuje...
Ak by si vedel k tomu niečo "nie z hlavy" doplniť, potešil by som sa
totiž, v DPB tuším pôvod aj u prostějovkého PV 81-58 http://seznam-autobusu.cz/vuz/41723 a aj košických 4082 a 4083. Všetky zaradené v priebehu jesene 1992, všetko to malo ŠPZky zo série KEA 32-3x...
To je absolútna absurdita, čo tu navrhuješ. Na Tvoju otázku, kto tu má pod sebou koľko zamestnancov Ti poviem len toľko, že úplne blbo tu chceš klonovať zásluhové odmeňovanie na veci, ktoré zamestnanci neovplyvnia. Na čakanie autobusov na prípoje slúži pomôcka "čakacie doby", do toho vôbec nemá čo vstupovať nejaká iniciatíva vodiča.
Odmeňovať vodičov podľa počtu prevezených cestujúcich je hlúposť. Prečo by mal vodič na linke Senec - Bratislava dostávať viac ako vodič na linke Senec - Tomášov?
Vie niekto, prosím, či sa dajú na týchto stránkach pozrieť aj staršie grafikony? Napr. 75 platí od 4. 9. 2017, dá sa niekde pozrieť, ako chodila pred týmto dátumom? Resp. existuje spôsob, ako sa k týmto informáciám dostať? Vďaka. ?
Takze garantovany pripoj ma byt zabezpecovany tak ze budeme dufat ze na danom spoji bude zrovna vodic ktory si chce zarobit nejake drobne navyse? A ked nebude, tak to proste ujde?
Takze pokladnicke, ktora ti povie, ze nebude preberat platby kartou,lebo jej sa nechce tolko tukat do toteho terminalu, namiesto vysvetlenia ze sa jedna o elementarnu sucast jej prace a pohrozenia kopackami, ak sa nespamata, zdvihnes plat? Vazne? Celkom vazne?
Chlapci, celkom sa mi chce spytat kolko zamestnancov mate pod sebou alebo ste niekedy viedli?
Lebo moje skusenosti vravia, ze tento system meni aj zarytych vyznavacov "pracujem do vysky svojho platu" na aktivnych a iniciativnych zamestnancov.
Zaroven to oddeluje zrno od pliev. Mal som pokladnicky, ktore dokazali za hodinu odbavit 300 zakaznikov a aj take, ktore zvladli ledva 150. Preco by mali mat rovnake mzdy?
Ale tak vidim, ako hlboko je na slovensku zadubene nedasa, nemame, nedodali.
Motivačná zložka mzdy, keď už také niečo chceš aplikovať, má byť udeľovaná za to, že zamestnanec urobí niečo navyše, iniciatívne alebo nad rámec svojich povinností. Sorry, ale ak raz máme niečo ako garantovaný prípoj, vyčkávať naň je vodičova povinnosť a nie niečo extra, čo robí z dobrej vôle. Chceš niekomu platiť za to, že sa unúva robiť si svoj džob tak ako má?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023