Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mathre #224262:
Problém je samozrejme úplne inde. Si spomeň koľko len trvalo vybudovanie zastávky z makadamu vo Vrakuni. Keby to nenaháňala mestská časť tak doteraz tam vlaky nestoja. A to bola funkčná sieť ŽSR a nie vlečka, ktorá nie je v ideálnom stave.
Reply on: Viko #224261:
A aký je problém s úvraťou na Novom Meste? Veď RJ mám obojsmerné jednotky. Fíra len presadne na druhé stanovisko a frčal by sme Eurovea. Nevidím v tom problém.
Reply on: david1 #224257:
celá fáma o zakonzervovanej zastávke vznikla z toho, že v základoch Eurovey je rátané s koridorom pre podzemnú dráhu, nič tam fyzicky vystavané ešte nie je (a ani by to nemalo zmysel, keďže neboli/nie sú známe definitívne parametre spojenia).

Mať S-vlak do centra by vedelo byť prínosné, lenže keby sa aj podarilo vybaviť papierovačky okolo vlečky, všetky smery okrem Rača-PK získajú strašne okružné vedenie pri ceste okolo Ružinova, čo bez dobudovania zastávok nebude mať pre ľudí zmysel. A z geograficky najlogickejšieho smeru z PB-DS potrebuješ úvrať na Novom Meste...
Reply on: MatejBA #224250:
Tá vlečka zostane zachovaná. Linka by to bola zaujímavá, ale #NikdySaToTakNerobilo
Reply on: david1 #224257:
Zastavka nie je pod Euroveou, ale ma byt pod tym zatial vyasfaltovanym parkoviskom, co je medzi Euroveo a zastavkou Mala scena - ak tam nieco chcu postavit, musia urobit hlbsiu jamu pre zastavku.
Reply on: david1 #224256:
Doplním že DPB nariaduje vodičom presnú trasu na každej linke.
Reply on: matt11 #224249:
V prvom rade ide o vlečku prístavu. Na youtube nájdeš aj mimoriadny vlak, ktorý tam doviezol cestujúcich počas akcie fanúšikov po spojkách a vlečkách Bratislavy.

Ak tam potiahnuť vlak čo by nebol zlý nápad tak určite pod zem.
Toto sa však v ďalekom výhlade rieši tunelom ako pokračovanie z Filiálky do Petržalky. Pod Euroveou by mala byť aj zakonzervovaná zastávka.
Reply on: Ámos #224252:
V prvom rade ide o bezpečnosť.
S klbákom ak ideš spodom sa musíš preradiť k zastávke cez dva rýchle pruhy z mosta na Bajkalskú.
Možno by stačilo posunúť zastávku o cca. 15m.

Na tom kruháku by sa uživili aj semafory pre zlepšenie priepustnosti od Slovnaftu a zníženie kolízií..
Reply on: Ámos #224252:
Ak aj je taký príkaz, nechápem k čomu je dobrý. Z tej zástavky sa dá úplne v pohode cez prerušovanú čiaru prejsť do pruhu ktorý vedie po Bajkalskej popod most. Vždy som sa čudoval, prečo tie autobusy jazdia vrchom. A tak isto sa dá vojsť do zástavky za mostom cez prerušovanú čiaru.
Reply on: Novan #224166:
Lebo medved.Ty si nevidiaci a nepocujuci?Asi ano,lebo inak by si taku hlupu otazku ani nenapisal.?
Reply on: Mike #224251:
nemyslím si, už je to pár rokov, čo to robia..
Reply on: david1 #224247:
Akeho nariadenia?
DPB nariaduje vodicom stat v zapche?
Reply on: golfak1 #224248:
Od tej nehody soru na L70 hore na kruháči to viacerí začali porušovať.
Reply on: matt11 #224249:
Kedze J&T planuje to tam rozbombardovat a zastavat, tak asi (urcite) nie 🙂
Ked je tu taka diskusia o vlakovych linkach...
Bolo by mozne aby chodil vlak v buducnosti k Eurovei? Kolaje tam su, stacilo by mozno vybudovat nejake nastupiste?
Samozrejme nevyhoda je, ze kolaj nie je elektrifikovana. Ale viem si predstavit linku Senec-Vajnory-Predmestie-Nove Mesto-UNS-Eurovea. Myslim si, ze by bola celkom atraktivna, zalezi teda aj od intervalu.
Reply on: david1 #224247:
Tak potom väčšina to porušuje. Mne ako cestujúcemu to vyhovuje....
Reply on: golfak1 #224246:
Majú ísť vrchom cez kruháč L74,70. L87 spodkom ani nemôže ísť.
Ak ide bus spodkom je to porušenie nariadenia vodičom.
Ahojte, mal by som otázku. Trasa liniek 74, 87, 70 medzi zastávkami Prístavný most a Lúčna. Je dosť blbé, keď niektoré spoje idú spodkom popod prístavný most a niektoré sa rovno zaradia do kolóny na "kruháč". Ak odmyslíme pravidlá cestnej premávky, existuje nejaké nariadenie, ktoré hovorí, kade majú ísť linky? Je dosť blbé, keď idem v 74 rovno do kolóny a vidím, ako 70 nás obieha popod prístavný most a na Slovnafte musím čakať na ďalšiu 70. Ďakujem za postrehy
Reply on: Peon #224244:
Preukazy totožnosti! Opíšte mi podrobnosti! Vy sa ukludnite, aj vy sa ukludnite! Tuna mojej kolegyne do Drägra fúknite!
Reply on: Peon #224216:
Sprievodca GYSEV ide vo vlaku až do Petržalky (medzi Rusovcami a Petržalkou ani v jednom smere pochopiteľne nekontroluje cestovné lístky). V smere do Maďarska kontroluje ihneď po odchode zo stanice Rusovce. A on aj predáva cestovné lístky do / z Maďarska. Prečo nejde iba po Rusovce? Stanica nie je opustená: Má tam službu pracovník ŽSR. Rušňovodiči sa menia v Rajke.

Valec tu raz písal, že lístky bude predávať rušňovodič ZSSK, ale náhodou sa to nezmenilo? Priestor rušňovodiča nevyzerá byť prispôsobený na možnosť predaja lístkov. Označenie, že je to linka S8 som nikde nevidel.

V úseku "Bezenye - Hegyeshalom" ide vlak na jednom mieste cez krátky most ponad rieku (samozrejme v oboch smeroch na tej jednokoľajke) strašne pomaly. Ak je ten most v havarijnom stave, tak bude tam skôr či neskôr dočasne náhradná autobusová doprava - po viac-menej súbežnej ceste [o ktorej bude informovať aj ZSSK na webe]? Mimochodom po tej ceste nepremávajú žiadne linkové autobusy.

V prípade nefunkčnosti označovača CL na ŽST Petržalka by nemohol sprievodca GYSEV ani nejako označiť CL IDS BK?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.