No tá súprava bude teda vyzerať, kým príde zo Záhony do BA. A potom šup ako prémiové IC národného dopravcu. Obeh na hovado...OMG
Dúfam, že reštaurák bude v BA dopĺňať zásoby, lebo inak neviem... Teda nekolkované "ukrocigy" tam asi budú ?
Na tej jednokoľajke som už 2-krát zažil mimoriadne zastavovanie medzištátnych REx-ov v staniciach (či skôr iba zastávkach) Untersiebenbrunn a Breitensee. Neviem koľko budú mať tieto IC-čka vozňov -> v takých dedinkách z dôvodu krátkeho nástupišťa bude nástup a výstup cestujúcich z IC súpravy určite zaujímavý, hlavne z posledného vozňa. ? Konkrétne v Untersiebenbrunn sa asi bude dať vystúpiť z jedného z vagónov priamo na malom železničnom priecestí. ?
Meškanie [aj] kvôli týmto mimoriadnym zastávkam malo potom samozrejme vplyv aj na S20 v IDS BK (DNV - HLST). To len, aby ste mi nevyčítali, že sem píšem niečo nič nesúvisiace s verejnou dopravou v Bratislave. ?
Dosť záleží aj od toho, kedy daná električka príde k povelovému kontaktu a kedy sa tým pádom prihlási do križovatky. Ak však príde (napr. zo smeru od PKO) neskoro, resp. neskôr, ako L4/L6 z opačného smeru príde do zastávky, tak radič voľno do odbočenia zaradí až nakoniec. Po rekonštrukcii radiály by tam už mala byť preferencia, takže tieto problémy odpadnú.
V okolí Blumentálu smerom na Vazovovu sa dnes vytĺkal asfalt, z koľajiska, vyzerá to na výmenu výhybiek a asi aj oblúka k nižšie položeným výhybkám na Vazovovej.
Videné okolo 12. hod.
Môžem Ťa ubezpečiť, že rakúska strana je o aktivitách na slovensku informovaná a vice-versa. WiFi bude fungovať v závislosti o tom, či sú v zariadeniach dve SIMkarty. V prípade, že hej (na medzištátnych vlakoch je to bežné), bude fungovať WiFi až do Viedne.
Ak to je REx, zrejme v IDS bude. O 1. triedu sa neboj, administratívne sa zrejme na úseku BA - W zmení na 2. podobne ako je to pri RExoch na východe. Záleží len od koeficientu civilizovanosti zo strany ZSSK ako to označí a ako informuje cestujúcich.
Rakúski železničiari majú určite obe ruky ľavé a určite nevedia obsluhovať elektronické zariadenia.
Svojho času tam fungovala podmienená preferencia, ktorá bola viazaná na postavenie výhybiek, resp. si ju vyvolávala električka na povelovom trolejovom kontakte.
Skôr vidím (dlhodobo) problém v signálnom pláne tejto takmer úplne jednoduchej križovatky. Keď idem v linke 9, tak dosť často tam čakáme neúmerne dlho na signál voľno. Celé riadenie tej križovatky pri Chatam softvér je dosť otrasné.
Ike
Ak to je REx, zrejme v IDS bude. O 1. triedu sa neboj, administratívne sa zrejme na úseku BA - W zmení na 2. podobne ako je to pri RExoch na východe. Záleží len od koeficientu civilizovanosti zo strany ZSSK ako to označí a ako informuje cestujúcich.
Rakúski železničiari majú určite obe ruky ľavé a určite nevedia obsluhovať elektronické zariadenia.