Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #223873:
Pevne dufam ze ziadne prehlasenie vozna 1. triedy na druhu nebude. Ten vlak bude mat voznov druhej triedy viac nez dost.
V okolí Blumentálu smerom na Vazovovu sa dnes vytĺkal asfalt, z koľajiska, vyzerá to na výmenu výhybiek a asi aj oblúka k nižšie položeným výhybkám na Vazovovej.
Videné okolo 12. hod.
Reply on: Ike #223873:
*Slovensku
*v závislosti od toho

prepáčte
Reply on: Peon #223858:
Môžem Ťa ubezpečiť, že rakúska strana je o aktivitách na slovensku informovaná a vice-versa. WiFi bude fungovať v závislosti o tom, či sú v zariadeniach dve SIMkarty. V prípade, že hej (na medzištátnych vlakoch je to bežné), bude fungovať WiFi až do Viedne.

Ak to je REx, zrejme v IDS bude. O 1. triedu sa neboj, administratívne sa zrejme na úseku BA - W zmení na 2. podobne ako je to pri RExoch na východe. Záleží len od koeficientu civilizovanosti zo strany ZSSK ako to označí a ako informuje cestujúcich.

Rakúski železničiari majú určite obe ruky ľavé a určite nevedia obsluhovať elektronické zariadenia.
Reply on: Pe67 #223871:
Svojho času tam fungovala podmienená preferencia, ktorá bola viazaná na postavenie výhybiek, resp. si ju vyvolávala električka na povelovom trolejovom kontakte.
Reply on: Ma178rek #223859:
Skôr vidím (dlhodobo) problém v signálnom pláne tejto takmer úplne jednoduchej križovatky. Keď idem v linke 9, tak dosť často tam čakáme neúmerne dlho na signál voľno. Celé riadenie tej križovatky pri Chatam softvér je dosť otrasné.
Reply on: 810zssk #223864:
Tiež sa mi nezdalo že by išlo na obrat bez údržby súpravy.
Jediné riziko je prenášanie prípadných meškaní zo siete ŽSR na tú jednokolajku.

Reply on: Petto #223862:
odbočnú koľaj som myslel e by začalal s mieste bus zastávky chatám sófer smer KV, asi PKO by bolo fajn keby zostalo na svojom mieste ak sa teda ide staviať ale chatám sófer by som posunul aj električkové aj abus zastávky bližšie ku mostu SNP....
Reply on: Ike #223855:
No to divoké P+R po Starým mostom funguje výborne ?
IDS BK s RJ od 1.1. bude, či to bol len predvolebný oyeb?
Reply on: Peon #223858:
Obrat vo Viedni neni problem, suprava sa netoci hned spat. Vracia sa az dalsi den a medzi tym robi EC Vieden - Zahony a spat.
Reply on: S499.1023 #223861:
To je pravda ze by sa dalo, na jednopolozkove nakupy by to nebol problem. Asi tam je iny zadrhel ked v zakaznickych centrach maju samostatne kasy na doplnkovy tovar. Naposledy som tam kupoval nozik-rybicku a obsluha nevedela najst spravny kod do kasy. No hladali ho asi 5 minut bez vysledku.
Reply on: Ma178rek #223859:
A ked sa posunie ta zastavka k vyhybke uz ta 5/9 nebude blokovat 4tku ? Sucasne PKO je polohou samozrejme blbost, ale ak sa postavi Nove Pko tak to bude idealne pri novom namesti.
Reply on: dupe #223857:
Keby išlo o to, čo píšeš, tak by ten daňový doklad na tlačivo cvestovného lístka mohla vydať aj pokladňa iKVC, keďže má fiskálny modul a všetko, čo k tomu treba.
Reply on: Peon #223858:
Začínam chápať, prečo sú niektorí ľudia homofóbni...
Ja by som rozvíril diskusiu, je podľa vás umiestnenie zastávok PKO a chatám sofér v súčastnosti dobrá voľba?.. resp aspoň odbočná koľaj z KV smer tunel...
koľko krát som bol v 4ke a predo mnou dlho čakala 5/9 na zelenú...
Reply on: Andy #223856:
Zaujímavé bude to predĺžené IC z Košíc až do Viedne (z Bratislavy pôjde ako REx): "Cestujúci už nemusia v bratislavskej hlavnej stanici prestupovať, dopravca len vymení rušeň." http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/grafikon-vlakovej-dopravy-2017-2018-v-kocke.html

Keď príde z Košíc zmeškaný, tak to určite spôsobí problém aj na rakúskej strane (v Marcheggu sa vymieňa slovenský vlakvedúci aj rušňovodič za rakúskeho). To potom nebude niekedy stíhať ani obrat z Viedne. Zabezpečí niekto náhradnú súpravu medzi Bratislavou a Viedňou alebo cestujúci budú musieť čakať na ďalší REx? Predpokladám, že v prípade väčšieho meškania bude ten REx tvoriaci súprava z IC-čka medzi Bratislavou a Viedňou v oboch smeroch odrieknutý.

Aj podľa www.cp.sk to vyzerá, že mu v Bratislave v smere do Viedne vymenia iba rušeň. To asi v praxi bude znamenať, že slovenský reštauračný vozeň za slovenské ceny budú môcť využiť aj Rakúšania cestujúci z Marcheggu na konečnú do Viedne.

Wifi bude, predpokladám, fungovať iba na území Slovenskej republiky. Som zvedavý či na zaintegrovanom úseku IDS BK (Hlavná stanica - DNV) bude ten vlak označený ako S20 (vnútri a zvonka na súprave). A keďže to bude medzi Bratislavou a Viedňou iba REx, tak vozeň / vozne 1. triedy (čo tam budú) budú teda môcť využívať cestujúci bez príplatku? Totiž tarifa IDS BK, pokiaľ viem, nepozná 1. triedu a to isté ani tarifa MPS s Rakúskom ani tá spiatočná na trasu "Bratislava - Viedeň"... A keď niekto pocestuje z Košíc v 1. triede do Viedne, tak snáď ho odtiaľ v Bratislave nevyhodia - teda, že nepôjdu tie vozne zamknuté a prázdne...

Vozeň ZSSK so zdvíhacou plošinou budú vedieť rakúski železničiari použiť vo Viedni pre nástup / výstup imobilných cestujúcich?
Reply on: S499.1023 #223848:
Myslim ze pri iKVC nejde o sluzby vs. tovar. Ide o to ze cestovny listok sa sam o sebe povazuje za danovy doklad / fakturu ale k cestovnemu poriadku musia vydat doklad z registracnej pokladne. To by znamenalo neumerne naklady, keby museli vybavit kazdu stanicu fiskalnou tlaciarnou (cca 400-600 €) alebo prenosnou fiskalnou pokladnou (cca 300 €). Samozrejme + poplatky za zaregistrovanie, servisnu organizaciu, archivaciu zurnalov, zaucenie obsluhy, vykonavanie a archivacia uzavierok,...
Prave kvoli tomu maju zakaznicke centra malu prenosnu kasu aby takyto doklad vedeli vydat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.