Reply on: Petto #223862:
odbočnú koľaj som myslel e by začalal s mieste bus zastávky chatám sófer smer KV, asi PKO by bolo fajn keby zostalo na svojom mieste ak sa teda ide staviať ale chatám sófer by som posunul aj električkové aj abus zastávky bližšie ku mostu SNP....
Peon
Keď príde z Košíc zmeškaný, tak to určite spôsobí problém aj na rakúskej strane (v Marcheggu sa vymieňa slovenský vlakvedúci aj rušňovodič za rakúskeho). To potom nebude niekedy stíhať ani obrat z Viedne. Zabezpečí niekto náhradnú súpravu medzi Bratislavou a Viedňou alebo cestujúci budú musieť čakať na ďalší REx? Predpokladám, že v prípade väčšieho meškania bude ten REx tvoriaci súprava z IC-čka medzi Bratislavou a Viedňou v oboch smeroch odrieknutý.
Aj podľa www.cp.sk to vyzerá, že mu v Bratislave v smere do Viedne vymenia iba rušeň. To asi v praxi bude znamenať, že slovenský reštauračný vozeň za slovenské ceny budú môcť využiť aj Rakúšania cestujúci z Marcheggu na konečnú do Viedne.
Wifi bude, predpokladám, fungovať iba na území Slovenskej republiky. Som zvedavý či na zaintegrovanom úseku IDS BK (Hlavná stanica - DNV) bude ten vlak označený ako S20 (vnútri a zvonka na súprave). A keďže to bude medzi Bratislavou a Viedňou iba REx, tak vozeň / vozne 1. triedy (čo tam budú) budú teda môcť využívať cestujúci bez príplatku? Totiž tarifa IDS BK, pokiaľ viem, nepozná 1. triedu a to isté ani tarifa MPS s Rakúskom ani tá spiatočná na trasu "Bratislava - Viedeň"... A keď niekto pocestuje z Košíc v 1. triede do Viedne, tak snáď ho odtiaľ v Bratislave nevyhodia - teda, že nepôjdu tie vozne zamknuté a prázdne...
Vozeň ZSSK so zdvíhacou plošinou budú vedieť rakúski železničiari použiť vo Viedni pre nástup / výstup imobilných cestujúcich?