Reply on: Peon #223775:
Otváracie oválne okienko na dverách na stanovište tie motoráky majú. POP-ky majú aj paletu cezhraničných lístkov. Otázka je, či je oprávnenosť z takejto POPky predávať CL do zahraničia. Keď v roku 2013 bola velká výluka červeného mostu, väčšina vlakov Wien - Marchegg - BA končila/začínala práve v Lamači. Vtedy sa tam predávali z POPky aj nejaké CL do Rakúska. Minimálne ten akciový do Viedne a nejaký "MPS" do Marcheggu, Gänserndorfu. Jeden taký z roku 2010 prikladám (vrátane Wien Ticket)?
Mhr1
1. Ukončenie posledných spojov na Vazovovej je pre záťah do vozovne (Krasňany) síce jednoduchšie, ale tých 10 min. naviac, čo by si vyžiadalo ukončenie na nám. SNP a návrat do vozovne (JD) cez Obchodnú, by snáď nemalo byť takým problémom. Koľko je to vzkm naviac? Predsa zanedbateľné.
2. Do Ružinova jazdí aj e-8 a tá by bola aspoň z polovice vždy vypravovaná z Kr. a cez víkend celá z Kr. Prvé a posledné spoje do Ružinova sú tým pádom vyriešené.
3. Čo tak uvažovať trošku pružnejšie a ukončiť posledné spoje z Ružinova zaťahujúce do JD na Krížnej? A ako do vozovne? Otočiť sa po 22. hod. na triangli Vazovova by bol taký problém? Keď sú všetky električky vybavené manipulačným stanoviskom vodiča aj vzadu? Z Krížnej cúvnuť do Vazovovej? Aká je vtedy frekvencia IAD? Čiže je to zasa len o pružnosti...