Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dyspozytor #223747:
No hej, taký výpravca v Rusovciach je vyslovene preťažený ? .
Reply on: Solider #223744:
Bohovsky vymyslené. Akékoľvek operatívne výmeny sú teda znemožnené..
Reply on: Peon #223675:
"Predajné miesto ZSSK ani zmluvné so ŽSR tam, predpokladám, nebude. A ani predajný automat ZSSK ani ten červený multifunkčný z BID."

Provízny predaj CL zamestnancom ŽSR v Rusovciach, je stále v štádiu rokovania medzi ZSSK a ŽSR.
Osobne predpokladám, že k dohode nepríde, nakoľko v Rusovciach by sa musela vykonať okrem iného aj určitá stavebná úprava v DK pre možný predaj výpravcom.
Naviac si myslím, že pri rozsiahlosti dnešného tarifného systému, či už ZSSK alebo IDS, by predávanie lístkov cez zamestnancov ŽSR ani byť nemalo. A už tobôž nie zamestnancami, ktorí sú tam za účelom riadenia dopravy!
Reply on: 810zssk #223745:
Áno, muselo to byť ešte niekedy v 2016 alebo aj skôr.
Reply on: Melange #223743:
Kedy to bolo? Do leta 2016 platilo, ze spoj o 0:05 z Hodzovho namestia bol vzdy autobus, cize ak by si siel spojom N72 o 0:00 z Cilizskej, tak by ste oproti krizovali autobus.

Od leta 2016 je uz aj na tomto spoji trolejbus - ide o vozidlo z 210ky s pomocnym agregatom. Tu nastava opacny stav: Ak je napatova vyluka a nocne sluzby su nahradene autobusom, na spoji o 0:05 z Hodzka pojde stale trolejbus, ktory bude po trase krizovat autobus (o 0:00 z Cilizskej).

Okrem toho samozrejme moze ist o zalozne vozidlo, tie su v noci iba autobusove.
Reply on: Davidoshmhd #223742:
Áno, aj si na nich robiť zácvik.
Reply on: 810zssk #223735:
Zažil som aj to, že som sa viezol na N72 trolejbusom a oproti šiel na tej istej linke autobus.
Reply on: 810zssk #223741:
To je čo za blud? ? V prípade, že sa vodič presunie medzi vozovňami, musí si dorábať papiere na ďalšie typy?
Reply on: Rary #223739:
Vodic ma skolenie na vsetky typy vozidiel ktore ma "jeho" vozovna, na ostatne spravidla nie.
Reply on: Rary #223739:
Nemože. To záleží od toho z akej vozovne človek jazdí. Vačšinou z JD nie sú zaškolení na T6 a Krasňanci zasa nie na 29/30T, lebo také tam nemajú.
Môže si budúci vodič električky vybrať na aké typy električiek bude zaškolení?lebo som tu čítal že niektorý vodiči niesu zaškolení napríklad na t6.
Reply on: sunnyEZ #223724:
Tak nemodernizujú sa linky, ale vozy a tie sa potom vypravia tam, kde ich je najviac potreba. Na e-5 jazdia - až na vysokú podlahu - vozy moderné, s pulznou výzbrojou, elektronickým informačným systémom. Električka je investícia minimálne na štvrť storočie a nedá sa zlikvidovať len preto, že už je k dispozícii aj niečo novšie. Alebo doma si kupuješ nový televízor, či chladničku a pod. hoci staré prístroje sú funkčné? Len preto, že chceš mať frajersky vždy všetko nové? Na e-5 jazdia vozy T6, ktoré majú 20-26 rokov, čo na električku ešte zďaleka nie je vek na vyradenie. A potom pár T3G, ktoré majú 28 rokov a majú taktiž modernizovanú el. výzbroj, dokonca modernejšiu TV8, ktorá rekuperuje. Iste, mne by sa napr. páčilo, aby viac jazdili T3P, ktoré, i keď sú o trochu staršie (väčšinou 30 rokov) majú vlastne najmodernejšiu elektrickú výzbroj. Ale to je o inom - o neochote DPB pružnejšie reagovať presunmi vozidiel medzi vozovňami podľa aktuálnej potreby.
Výprava nízkopodlažných vozidiel je v BA spravodlivá - jazdia na každej radiále. Do Rače na e-3 a do Dúbravky na e-4. Tak kde je problem? Jedine Ružinov je cez víkend tak trochu od macochy, hodila by sa celá e-9 alebo aspoň väčšina poradí ako nízkopodlažných. Ale to je zasa o tom istom, že DP nie je schopný zaškoliť univerzálne všetkých vodičov na všetko. Lebo to by museli krasňanskí jazdiť cez víkendy z JD a so Škodovkami...
sunnyEZ zjavne necestuje po Európe. Lebo ak by cestoval, tak by videl, že i na západe jazdia bežne vysokopodlažné električky a aj o dosť staršie ako v Bratislave. Len treba porovnávať s prevádzkami, kde električky nikdy nezrušili a nie s obnovenými po roku 1990. Do nových prevádzok sa samozrejme už kupovali len nové vozidlá.
Reply on: Rary #223734:
Celkovo existuje 14 nocnych sluzieb tyzdenne, cize ide o uplnu mensinu. A aj tie su viac-menej sukromne, cize vacsinu noci ich jazdia vodici ktori to maju pridelene. Na Trnavke potom nocne sluzby nie su vobec (okrem posilovych spojov napr. pocas Silvestra).
Reply on: Melange #223732:
Vsetky tri linky su v tych istych sluzbach, cize spravidla ak je trolejbus na jednej, je aj na ostatnych. Ide zhruba o 7 noci do mesiaca pocas revizii prislusnych meniarni (+ pripadne dalsie vyluky). Pre Reryho otazku je este relevantne ze v ostatnom case tie trolejbusove nocaky zacali jazdit vodici trolejbusov aj ked je na nich autobus.
A kolko takých nočných smien dostane vodič trolejbusu za týždeň?
Reply on: Rary #223730:
Pokiaľ viem, tak na linkách N72, N44 a N47. Ale na N72 to nie je pravidlo (tam jazdí aj autobus), neviem ako na N44 a N47.
Reply on: Rary #223730:
autobusy a trolejbusy. Príležitostne električky.
Dobrý večer jazdia nočné linky trolejbusov či nočné linky sú len autobusy a električky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.