Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ovsiste #223715:
No, tak si tu trochu niečo vyjasnime!!! Pre teba a tebe podobným, táto stránka nie je DPB a to by si mal vedieť! Už mi je tu ľúto týchto ľudí, čo sa to snažia každú chvíľu vysvetliť. Pošli to na originál stránku DPB. Rozumieme?!
Ahoj DPB chcem reagovat na zmenu jaz linky 92 ktoru ste zrusili alebo posunuli.Chodila 92 o 5:05 a posunuli ste ju na 4:53 co je dost zle a to je jeden jediny bus co chodi na opletalovu ulicu a je taky plny ze sa tam neda ani dichat.A druha vec jeze musim ist na uplne prvy bus z ovsista a ked ten nechytim tak potom nestiham dojist do roboty na 6:00 a aby som cestoval hodinu a pol v BA do roboty tak to je podla mna trosku vela
Reply on: S499.1023 #223712:
Len sa spýtam. Takže jediné riešenie je K2S postupne vyradiť a namiesto nich nakúpiť kapacitnejšie električky?
Reply on: Solider #223711:
Taký vlek B3 má ešte slabší výkon a zvládal to s T3, resp. 2xT3.?
Reply on: Solider #223711:
K2+T3 by mala stále väčší merný výkon ako K2 sólo. Samozrejme by to zvládala. Ale načo dnes takéto zvrhlosti? To už je s náboženským symbolom po obrade.
Reply on: Ámos #223708:
To určite nie je dobré riešenie. K2 má veľmi slabý výkon, nezvládala by to.
Reply on: Ámos #223708:
Myslím, že zatiaľ stačí používať to čo máme s min. nákladmi a nie nechať to stáť na stojánke.
Reply on: david1 #223707:
Keby sa pred dvoma rokmi zacalo s prerabanim 15 K2S na mnohoclenne riadenie, dnes uz by bolo hotovo a mohli by jazdit na L5 ci L4 vo dvojicke K2+T3
Reply on: S499.1023 #223704:
Nedostatok vodičov je vyše dvoch rokov a nie práve teraz. Mohli to postupne doškoliť. Prioritne na zálohové T3P kedže chýba kapacita a kachny okrem L2,6 nie sú vhodné už nikam.

Áno je to problém prístupu DPB.
Reply on: Peon #223688:
Pozerám ešte raz ten cenník na webe ZSSK: To vážne od Rusoviec [kúpený v Petržalke] sa bude dať kúpiť lístok do Maďarska iba do Rajky? ?

A čo sa jednorazových lístkov týka, tak v CP vidím, že vlaky pôjdu iba po Hegyeshalom. Keď teda bude v ponuke ZSSK zvýhodnený lístok až do Csorny, tak to by už rovno mohol byť aj do Mosonmagyaróváru a Gyoru..

Totiž pozerám, že v Hegyeshalome bude iba na niektoré spoje nadväzovať vlak do Csorny. A neviem či to pôjde ten istý motorák alebo iný.
Nevite niekto aka vianočná električka bude jazdiť?tipujem ze zas t6tka
Reply on: david1 #223702:
Odpoveď znela, prečo si PRÁVE TERAZ nemôžu všetci vodiči robiť papiere na všetko. Inak to samozrejme nie je žiaden problém, len podnik šetrí na debilných miestach.
A čo je to "moja vzorná Praha"? Mne Praha nepatrí ani vzorná nie je.
Reply on: Mhr1 #223701:
Určite by viac potešili ako 7901. Asi idú zrecyklovať výzdobu..
Reply on: S499.1023 #223700:
Keď to ide v tej tvojej vzornej Prahe tak neviem prečo by to nešlo tu...
viď odpoveď #223701
Reply on: david1 #223699:
V Prahe majú všetci vodiči papiere na všetky typy... No a potom by naozaj nemohol byť problém presunúť pár zaháľajúcich T3P do Krasňan. Hovoril mi technický riaditeľ DP Praha, že zaškoľovanie na T3P trvá oficiálne 40 minút! Tak o čom to tu celé je? Lebo sa nedá - typický postoj DPB...
A prečo vlastne nemôže ako vianočná jazdiť 215 či 275?
Reply on: david1 #223699:
keď je nedostatok vodičov neviem prečo si postupne všetci vodiči nedorobia papiere na zvyšné modeli električiek

Žě by práve preto, lebo je nedostatok vodičov, takže musia jazdiť a nie si robiť papiere na tridsiaty siedmy typ električky? A čo je to modeli? To je po taliansky? Modeli moderni?
Reply on: Solider #223689:
V dnešnej mizérii , keď je nedostatok vodičov neviem prečo si postupne všetci vodiči nedorobia papiere na zvyšné modeli električiek? Veď o tomto probléme sa hovorí cez dva roky.
Napr. nepomerná výprava na L6 vs. L8 lebo Jurák potrebuje tiež špičkovú linku...


Potom by mohli pár studených záloh T3P presunúť do Krasňan.


Od včera nových "regrútov" lákajú aj cez reklamu vo Fun radiu..


Reply on: Ámos #223694:
9/1 a 9/10 kvôli ranným výjazdom do Ružinova, ostatné kvôli optimálnemu rozdeleniu služieb medzi vozovňami. Takisto aj pri ukončení je dobré, že spoje idú ešte do Ružinova, a pri dojazde nemusia ísť cez celé mesto.
Reply on: Ámos #223694:
Krasňany robia 4 poradia linky 9. Lebo Jurák nemá toľko vodičov, aby pokryl aj nejaké služby naviac (teda raz ich nemá Jurák, inokedy chýbajú Krasňanom). A vodiči sa nedajú zas až tak operatívne požičiavať, lebo ako napísal Solider, nemajú potrebné oprávnenia a školenia (Druhá vec že niektorí aj majú a im je v tom bránené...).

A čo sa Ružinova týka, lepšia je výprava z Krasňan. Lebo večer (alebo aj po skončení 8 minútového intervalu a pri prechode na 15 minútový) potrebuješ ľudí doviezť do Ružinova a potom ide voz do vozovne. A keďže nie je ani spojka na Trnavskom ako kedysi, ani sa nerealizovala spojka okolo Avionu z Amerického na Floriána, tak z Ružinova je to bližšie cez Vazku do Krasňan.

Ale súhlasím s Tebou že to je jeden podnik, jedna prevádzka, všetko sú riešiteľné problémy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.