Podla mna je to celkom normalna zapadoeuropska cena (nie tak davno u nas stal 4,50). Navyse jednodenny (nie 24-hodinovy) listok pre Vieden bude dostupny od 5,80 pri kupe v aplikacii, alebo cez web.
Na to posilnenie od marca som zvedavy. V prvom rade povazujem za hroznu strelu vedla rozbitie linky na dva smery a jednak posledne co som pocul (a dufam ze to nebude pravda) bolo, ze sa ma vyrazne posilnovat tyzden, ale vikend sa ma nechat ako je.
Senec a Bernolákovo sú na tom lepšie. Stoja tam Rexy.
Problém má Biel, Ivanka a Vajnory.
To vzniklo zavedením Rexov a zrušením OS. Predtým boli ráno v cca polhodine od Galanty po BA.
Nedá sa vyhovieť všetkým. Silná lobby zo Zámkov by chcela ideálne iba R z min. zastavovaním.
Rexy im predĺžili jazdu o 15 min.
Velké dediny ako Palárikovo, Jatov, Trnovec, Topolnica majú iba OS a 90 min.dieru v rannej špičke.
Vyriešiť to mali nové doplnkové OS Senec - N.Mesto, ktoré vraj budú...
Nie, na smiech je ten interval. Pre mensie mesta (akymi je aj Bratislava) je rozhodne lepsie riesenie mensia suprava castejsie, ako megasuprava raz za dve hodiny.
Osobáky idú denne a stoja všade vrátane Vajnôr tak preto. U nich stačí na začiatok pridať dvojnásobok vagónov alebo spojiť push-pully. Vypravovať 3-4 vagóny je výsmech.
Pri autobusoch s ním aj súhlasím. Vidím ako idú ráno poloprázdne po Račianskej smerom na Bajkalskú.
No určite nie je ciel aby v nich ľudia stáli. Stačí si pozrieť ako chodia v vláčikoch a potom kľudne aj 40-50 min.diera.
Ty sa stále sťažuješ na plné vlaky. A tu ti nejaký expert bude tvrdiť, že "Napríklad, z Pezinka alebo Malaciek jazdia do Bratislavy paralelne poloprázdne vlaky a autobusy, pričom prímestské autobusy chodia až do centra hlavného mesta." ?