Dokiaľ budú všetci súkromníci takí efektívny, že nezaplatia ani svojich ľudí, čo pre nich pracujú - výplaty na ruku a podobné "vymoženosti" - tak sa do štátnych molochov radšej nenavážaj.
Dnes rano na Kapucinskej elektronicke tabule vyhlasovali odchody ked pri nich zastala elektricka. Dialo sa to v oboch smeroch.
Hlasenie fungovalo nasledovne.
- zastala elektricka, otvorila dvere, standardne vyhlasila zastavku
- nasledne sa ozvala z tabul zvucka
- a hlasenie: zastavka Kapucinska, smer Karlova Ves (sice tam stala linka 5 ale nevadi)
V opacnom smere som pocul aj hlasenie: ...smer Astronomicka, odchod o 7 minut
Kazdopadne, hlasenie je jasne a zretelne, je ho pocut aj cca 20 metrov od tabule a zaroven nie je velmi hlasne.
... a nikoho s bielou palickou alebo s dialkovym v ruke som v okoli nevidel.
Akurát je ešte viac upchatý 29. august a Karadžičova, teda tie kolóny sú tam dlhšie a bývajú aj v sedle. (Na rozdiel od bezvýlukového stavu). Ale náhrada ze tie trasy v centre v princípe existuje si myslím.
Inak toto nie je prvá nehoda, ktorá nedopadla najlepšie práve kvôli tomu, že vodič vyletel zo sedačky. Pamätám si, že čosi podobné sa stalo kedysi aj na Patrónke. Pri nejakom manévri vodič vyletel zo sedačky a autobus sa zmenil na autonómny autobus, ktorý narazil do stĺpu trakčného vedenia.
Ako je to vlastne s vybavenim vozidiel bezpecnostnymi pasmi na mieste vodica? Ani si nepamatam kedy som naposledy videl vodica MHD v BA priputaneho - je to o tom ze pasy nemaju, alebo sa len na to kasle?
Predpokladám že fabča išla od zjazdu z obchvatu (fakt neviem čo ešte dať na ten kruháč aby sa tam ludia naučili jazdiť? ) a to ten náraz z boku odhodil 20 tonový autobus do zvodidiel ?
Ike