Toto je tiež celkom dobrý fór - DPB sa tuneluje cez Recar, pričom Pigmedia je iný subjekt. Aké legálne právo má zastávka Slowackého prenajímať reklamné plochy na inzerciu?
Zaujímavosťou je napríklad inzerovanie plochy na električkových zastávkach na Trnavskom mýte, ktoré nepatria DPB a ani ich nemá v správe, pretože sú magistrátne, ale DPB po rekonštrukcii v roku 2010 formálne neodovzdal stavebné objekty a na magistráte to nikoho nezaujíma, tak to v roku 2013 oblepila Bigmedia a ten reklamný balast tam je až podnes, pričom po rekonštrukcii zastávok by mal zmiznúť, ak si ho znova načierno nepolepia.
"Aby štátny dopravca udržal krok so súkromnou konkurenciou, tak musí byť v nejakom momente zadotovaný."
Dôvod tohto tvrdenia je aký? Teda okrem neefektívnosti štátneho molocha?
Teoreticky áno, prakticky nie. ? Aby štátny dopravca udržal krok so súkromnou konkurenciou, tak musí byť v nejakom momente zadotovaný. Takže z takej konkurencie nemá prospech nikto, okrem pijavíc v pozadí.
V prvoplánoch sa mal priamo hore štverať trolejbus z Mlynskej. Domáci však žiadali ukĺudnenie dopravy v danej lokalite a zároveň sa to tam tak zastavalo, že tade ťahať klasickú komunikáciu už nie je možné.
Po rokoch určitá skupina chce tam zase obsluhu MHD. Čo chápem samozrejme.
Pomerne masovo si tu stotožňujete štátny = dotovaný a súkromník = na vlastné riziko. Ale aj na Slovensku jazdí súkromník za dotácie a štátny (ba priam Národný) dopravca na vlastné riziko.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
Dôvod tohto tvrdenia je aký? Teda okrem neefektívnosti štátneho molocha?