"Aby štátny dopravca udržal krok so súkromnou konkurenciou, tak musí byť v nejakom momente zadotovaný."
Dôvod tohto tvrdenia je aký? Teda okrem neefektívnosti štátneho molocha?
Teoreticky áno, prakticky nie. ? Aby štátny dopravca udržal krok so súkromnou konkurenciou, tak musí byť v nejakom momente zadotovaný. Takže z takej konkurencie nemá prospech nikto, okrem pijavíc v pozadí.
V prvoplánoch sa mal priamo hore štverať trolejbus z Mlynskej. Domáci však žiadali ukĺudnenie dopravy v danej lokalite a zároveň sa to tam tak zastavalo, že tade ťahať klasickú komunikáciu už nie je možné.
Po rokoch určitá skupina chce tam zase obsluhu MHD. Čo chápem samozrejme.
Pomerne masovo si tu stotožňujete štátny = dotovaný a súkromník = na vlastné riziko. Ale aj na Slovensku jazdí súkromník za dotácie a štátny (ba priam Národný) dopravca na vlastné riziko.
S499.1023